سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

تا حالا شده در Word گزارشی را تایپ کرده باشید ولی وقتی که آن را به سیستم دیگری انتقال می دهید با کمال تعجب می بینید که کل فایل بهم ریخته است و برخی از صفحات و جداول که در آنها از فونتها ی خاصی استفاده نموده اید به آن صورت که ذخیره کرده بودید نیستند.

این مشکل برای این اتفاق افتاده که فونتهایی که در فایل مورد نظر شما استفاده شده بر روی سیستم مقصد موجود نبوده است. یک راه غیر اصولی این است که تمامی فونتها را همراه فایل خود ببرید و آنها را روی کامپیوتر مقصد نصب کنید. یا اگر می خواهید فایل Word مذکور را ایمیل کنید فونتهای استفاده شده را نیز همراه فیل بفرستید. در این صورت همیشه باید به این نکته باید توجه داشته باشید که برای ویرایش فایل خود از چه فونتهایی استفاده کرده اید.

ولی علاوه بر این روشهایی که توضیح داده شد در نرم افزار Word قابلیت جالبی برای همین منظور وجود دارد که کمتر توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد و آن تنظیماتی است که به صورت خودکار فونتهایی را که در هر یک از فایلها ی ایجاد شده توسط Word استفاده شده است همراه خود فایل ذخیره نموده و در سیستمهای دیگر به طور خودکار مورد استفاده قرار می دهد. بدین طریق هر کجا که فایل خود را باز کنید این فونتها همان لحظه در سیستم پردازش می شوند بدون اینکه نیاز به نصب فونت باشد و در نتیجه صفحه آرایی فایل هم بهم نمی ریزد. برای این منظور باید از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کرده و به سربرگ Save بروید و گزینه Embed True Type fonts را تیک دار کنید. همچنین Embed all characters را نیز علامت دار کنید. لازم به ذکر است که این گزینه به صورت پیش فرض غیر فعال است زیرا در صورت فعال بودن فایلهای ایجاد شده دارای حجم بیشتری نسبت به حالت عادی هستند.

 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

1)حذف کلیک راست موس

2)حذف Folder options از منوی Tools

3)غیر فعال کردن درایوها

4)پنهان کردن درایوها

5)حذف Recycle Bin

6)غیر فعال کردن  Display Propertiesکه برای تغییر عکس desktop و Screen Sarver    و تنظیمات صفحه نمایش است

7)غیر فعال کردن Command Prompt

8)غیر فعال کردن رجیستری ویندوز

9)غیر فعال کردن Ctrl+Alt+Delete

10)حذف منوی Run

11)غیر فعال کردن Lock the Taskbar

برای خواندن هر کدام از این ترفند ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

حذف کلیک راست موس

از منوی استارت گزینه Run راانتخاب کنید. در مسیر عبارت gpedit.msc را تایپ کنید. در صفحه باز شده در سمت چپ در قسمت User Configuration مسیر زیر را دنبال کنید.

Administrative Templates>Windows Components>windows Explorer

سپس در سمت راست صفحه بر روی  گزینه Remove Windows Explorer"s default context menu دو بار کلیک کنید و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید. برای بازگشت به حالت قبل گزینه No Configured را انتخاب کنید

حذف Folder options از منوی Tools

در همان مسیر قبلی گزینه Removes the Folder Options menu item from the Tools menu را انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید. 

غیر فعال کردن درایوها

در همان مسیر قبلی گزینه Prevent access to drives from My Computer انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و در قسمت پایین صفحه درایو مورد نظر را انتخاب کرده  و سپس OK کنید.

پنهان کردن درایوها

در همان مسیر قبلی گزینه Hide these specified drives in My Computer را انتخاب کرده و در قسمت پایین صفحه درایو مورد نظر را انتخاب کرده  و سپس OK کنید.

حذف Recycle Bin

در قسمت User Configuration مسیر زیر را دنبال کنید.

Administrative Templates>Desktop

سپس در سمت راست صفحه  گزینه  Remove Recycle Bin icon from desktop انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید.

غیر فعال کردن  Display Propertiesکه برای تغییر عکس desktop و Screen Sarver و تنظیمات صفحه نمایش است

مسیر زیر را دنبال کنید.

Administrative Templates>control panel>display

سپس در سمت راست صفحه بر روی  گزینه Remove display in control panel انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید. همچنین برای غیر فعال کردن فقط یکی از آیتمها میتوانید از گزینه های موجود در همین قسمت استفاده کنید.

غیر فعال کردن Command Prompt

مسیر زیر را دنبال کنید

Administrative Templates>system

 سپس در سمت راست صفحه بر روی  گزینه prevent access to the command prompt انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید.

غیر فعال کردن رجیستری ویندوز

از همان مسیر قبلی گزینه prevent access to registry editing tools انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید.

غیر فعال کردن Ctrl+Alt+Delete

مسیر زیر را دنبال کنید.

Administrative Templates>system> Ctrl+Alt+Delete options

سپس در سمت راست صفحه  گزینه Remove Task Manager انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید.

حذف منوی Run

مسیر زیر را دنبال کنید

Administrative Templates>start menu and taskbar

سپس در سمت راست صفحه  گزینه Remove Run menu from start menu انتخاب کنید. و در صفحه باز شده Enable را انتخاب کرده و سپس OK کنید.

غیر فعال کردن Lock the Taskbar

از همان مسیر قبلی گزینهLock the Taskbar  دو بار کلیلک کرده و سپس گزینه Enable را انتخاب و سپس Ok را کلیلک کنید.

نظر  یادتون نره


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 87 شهریور 4  7:39 صبح

نام اصلی این ویروس Bron Tok.a است. این ویروس نسبت به ویروس New Folder.exe خیلی حرفه ای تر نوشته شده است و ظاهرا با ویژوال بیسیک 6 ایجاد شده است. در زیر به برخی از ویژگی های این ویروس اشاره می کنیم.

Folder option را حذف می کند. Registry Tools را قفل می کند. Task Manager نمی تواند فایلهای مربوط به این ویروس را End کند. پس از اجرا شدن محتویات My Documents را نمایش می دهد. اگر در کادر محاوره ای Run عبارت CMD ، Regedit ، Msconfig را تایپ کنید سیستم بلافصله ریست می شود.

آیکون این ویروس نیز New Folder.exe شبیه آیکون یک پوشه است.

همانطور که می دانید فایلهای lsass.exe و winlogon.exe و services.exe از فایلهای سیستمی بوده و همیشه در حال اجرا هستند. حال اگر شما برنامه process master را اجرا کنید می بینید که این فایلها در پوشه system32 قرار دارند. اما اگر ویروس Bron Tok.a روی سیستم شما نصب باشد خواهید دید که سه عدد فایل فایل دیگر با همین نام در حال اجرا هستند. یعنی دو عدد winlogon.exe دو عدد lsass.exe و دو عدد services.exe اما به راحتی می توان فهمید که کدام ها ویروس اند و کدامها فایل اصلی ویندوز زیرا آن سه فایلی که مربوط به ویروس می شوند در پوشه ای غیر از system32 قرار دارند. یعنی مسیر آنها اینگونه است:

C:\Documents and setting\User\Local settings\Application Data

لازم به ذکر است C نام همان درایویست که ویندوز در آن نصب گردیده و User نام کاربری است که ویروس در آن اجرا شده است.

به هر صورت بعد از اینکه با نرم افزار process master متوجه شدید که کدامها ویروسند باید آنها را Kill process کنید. اگر احیانا فایلهای دیگری با نام های inetinfo.exe ، csrss.exe و smss.exe نیز در حال اجرا بودند آنها را هم Kill process کنید البته به شرطی که مسیرشان غیر از system32 باشد. حالا باید از نرم افزار Kill BronTok.A استفاده کنید. پس از اینکه نرم افزار Kill Bron کارش به اتمام رسید آن را ببندید و به منوی start بروید و روی گزینه search کلیک کنید. در فیلد All or part of the file name عبارت Empty.pif را تایپ کنید و از روی کیبرد کلید Enter را فشار دهید. اکنون تمام فایلهای پیدا شده را پاک کنید. سپس مجددا در فیلد مذکور عبارت scr,*.exe.* را تایپ کنید و از روی کیبرد کلید Enter را فشار دهید.

اکنون از بین فایلهای پیدا شده هر فایلی را که آیکون آن شبیه آیکون پوشه بود پاک کنیدو مجددا در فیلد All or part of the file name عبارت job.* را تایپ کنید و اینتر را فشار دهید. اکنون تمام فایلها و پوشه های پیدا شده را پاک کنید. اکنون با خیال راحت کامپیوترتان را ریست کنید.

برنامه های فوق را می توانید از قسمت زیر دانلود کنید

Kill BronTok.a

Process Master


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

free-amozesh.blogsky.com

 

Powerful Cookies نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا فایل های باقی مانده از وب گردی و مربوط وب سایت ها و فایل های کوکی مختلف خود را به صورت کامل پاکسازی  نمایند. از ویژگی های این عمل پاکسازی ردپاها از وب سایت های بازدید شده و یا اطلاعات باقی مانده می باشد. پس از پاکسازی فایل های مربوطه بدین روش ، نرم افزارهای جاسوسی و برنامه هایی که برای کنترل کاربران به منظور شناسایی وب سایت ها و یا دیگر اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته در اینترنت طراحی شده اند قادر به شناسایی این موارد نمی باشند.

 لینک دانلود :  لینک یک - لینک دو - لینک سه

  کرک


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 87 شهریور 4  7:39 صبح

free-amozesh.blogsky.com

 

Tree Menu نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن طراحان وب سایت ها و کاربران عادی که دارای یک سایت و یا یک بلاگ می باشند قادرند تا برای صفحه وب خود یک منوی زیبا با قابلیت قرار دادن افکت ها و زیر منوها ایجاد نمایند. در این نرم افزار کاربران نیازی به کار کردن مستقیم با زبان HTML , Java و یا طراحی فلشو عکس ها ندارند و تنها کافیست تا منوهای مورد نظر خود را انتاخب کرده و اسامی بخش های مورد نظر را در آن ها وارد کنید. در این نرم افزار قادر به ایجاد تغییرات در منوها می باشید. این برنامه محصولی از شرکت نرم افزاری Sothink می باشد.

 لینک دانلود: لینک یک - لینک دو - لینک سه - لینک چهار

 کرک


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 87 شهریور 4  7:39 صبح

 

MaxBulk Mailer نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر خواهند بود تا اقدام به چک نمودن نامه های خود نمایند. همچنین می توان از این نرم افزار استفاده بسیار زیادی در ارسال نامه های تجاری و تبلیغاتی نمود. به عنوان مثال شما تبلیغات مورد نظر خود را به صورت HTML آماده سازی میکنید و با استفاده از ویژگی ارسال کدهای html اقدام به اراسل تبلیغات خود نمایید. همچنین در این نرم افزار به صورت روزانه می توانید نامه های جدید را به صورت مشخص شده و متمایز با دیگر نامه ها مشاهد نمایید. اقدام به ارسال و دریافت نامه ها نمایید.

  لینک شماره یک   -  لینک شماره دو  -  لینک شماره سه


 دانلود کرک


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

www.free-amozesh.blogsky.com

حتما تاکنون در جاهای مختلف راه های گوناگونی برای ورود به ویندوز در صورت فراموش کردن رمز عبور خوانده یا شنیده اید مه همه آنها البته به نوعی منوط به داشتن پسورد Administrator و یا ورود به ویندوز می باشد. اما ما در اینجا نرم افزاری را خدمت شما معرفی می کنیم که در حقیقت پاسخی به سئوال بسیاری از شما عزیزان در این زمینه می باشد و ضمنا از آنجایی که این نرم افزار در محیط داس (Dos) عمل می کند برای بکار بردن آن دیگر نیازی به ورود ویندوز ندارید. در حقیقت این نرم افزار با ساختن یک دیسکت یا CD و یا حتی فلش مموری قابل بوت قادر به انجام موارد زیر است:

ادامه مطلب و دانلود برنامه در ادامه مطلب

1)     

فعال کردن یا غیر فعال کردن یک اکانت کاربری

2)      اعمال تنظیمات مربوط به انقضای زمان پسورد اکانتها

3)      مجبور کردن کاربر به تغییر پسورد در ورود بعدی به سیستم

4)      اعمال محدودیت در ساعات ورود به سیستم برای اکانتها

5)      پاک کردن کلیه پسورد های موجود بر روی سیستم

6)      این نرم افزار حتی پسورد Administrator را هم پاک میکند. که در این صورت شما می توانید کنترل کامل سیستم را در دست بگیرید.

 

 برنامه فوق را از اینجا دانلود کنید


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

یکشنبه 87 شهریور 3  7:37 صبح
ساخت یک قطع کننده اتوماتیک اینترنت

حتما برای شما نیز پیش آمده است که قصد داشته باشید در زمان خاصی ، و به صورت اتوماتیک ازتباط خود را از اینترنت قطع کنید. به عنوان مثال بخواهید پس از دانلود نرم افزاری و پس از انجام عمل دریافت ویندوز به صورت اتوماتیک ارتباط شما را از اینترنت قطع کند. با استفاده از این ترفند میتوانید انجام کلیه این عمل ها را میسر سازید.
برای انجام این کار ابتدا برنامه Notepad را باز کنید.
سپس متن زیر را در آن تایپ نمایید :
 rundll32 iedkcs32.dll,CloseRASConnections
در تایپ آن به فواصل میان کلمات و علائم دقت کنی و یا بهتر است که آن را مسقیما کپی نمایید.
سپس از منوی فایل گزینه Save را انتخاب کرده و در یک مسیر دلخواه ( و مشخص ) آن را با نامی دلخواه و فقط با پسوند bat. ذخیره کنید.
برای مثال autodisconnect.bat و سپس از برنامه Notepad خارج شوید.
بعد از این کار برنامه Scheduled Tasks را به یکی از طرق زیر باز کنید :
1) از منوی Start ابزار Run را اجرا کرده و در آن تایپ کنید control schedtasks و سپس Enter را بزنید.
2) مسیر زیر را برای رسیدن به برنامه و اجرای آن طی کنید : Start --> All Programs --> Accessories --> System Tools --> Scheduled Tasks
در پایان فایل autodisconnect.bat را در آن وارد کرده و از نظر زمانی آن را تنظیم کنید


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

یکشنبه 87 شهریور 3  7:37 صبح
دیدن سایت های مورد علاقه (Favorits) بر روی دسکتاپ

برای دیدن پنجره Favorits موجود در اینترنت اکسپلورر بر روی دسکتاپ :
1- از Start Menu گزینه Run را انتخاب کنید (همزمان کلید ویندوز و R را فشار دهید )

2- در Run تایپ کنید: iexplore -channelband

3- به دسکتاپ بروید


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 87 شهریور 1  7:6 صبح
HTML clipboard

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 200

- لزوم ‌توسعه‌‌ شبکه‌ های‌ اینترنت از ‌نگاه‌‌ مسوولان‌

- ایرانیان،‌‌ بیشترین‌‌ کاربران‌‌ فناوری‌‌ در‌ آسیا


- راه اندازی سرویس اینترنت همراه اول از شهریور


- رتبه 39 ایران‌ در ثبت دامنه‌ های اینترنتی


- رقیب‌‌ جدید‌‌ گوگل از ‌گوگلی‌هاست‌


- سرویس جدید یوتیوب‌


- رقابت با بزرگان‌


- حمایت از ابزار نقشه‌ خوان ‌‌خیابان‌


- هشدار یاهو درباره سایت‌های خطرناک‌


- غول‌های‌ جهان‌‌ابر ‌می‌سازند!


- شبکه‌های‌ اجتماعی موبایل‌


- جست‌وجوی اینترنتی در خودرو


- ابزارهای دیگر جی‌کوئری‌


- امنیت شبکه با فشار یک دکمه‌


- شارژر‌های همراه‌


- المپیک را با 500 S تجربه کنید


- مدارک معتبر Cisco


- خلاقیت‌‌ ذهن‌


- تکنیک های برتر اکسل‌، انتخاب ناحیه افقی یا عمودی از سلول‌های همجوار


- جداسازی صوت از موزیک‌


- و ...

دانلود ضمیمه 200 کلیک در ادامه مطلب




 
<      1   2   3   4   5   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   6 بازدید
دیروز:   54  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com