سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
آنکه را دانش نیست، هدایت نیست . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

آیا شما نیز همیشه آرزو داشتید که یک نقاش حرفه ای شوید و از هر تصویر و منظره ای نقاشی کنید؟ شاید به این موضوع نیز فکر کرده اید که به دنبال این بروید و آن را به صورت حرفه ای فرا بگیرید اما تا کنون به هر دلیلی موفق یه این کار نشده اید. تا پاین این مطلب به ما همراه باشید.

همان گونه بارها قبلا در این وب سایت گفته شده کامپیوترها قادر به حل بسیاری از مشکلات و رفع نیازهای کاربران می باشند. نرم افزارهای مختلفی که با توجه به نیاز کاربران طراحی و ساخته می شوند تا با ارائه خدمات به آنها مشکلات آن ها را برطرف نمایند. نرم افزارهای مختلفی برای طراحی و ساخت تصاویر و یا نقاشی کردن به صورت کامپیوتری موجود می باشد که کاربران برای کار با این نرم افزارها نیازمند کسب تجربه و فراگیری تکنیکها و همچنین رعایت اصول طراحی می باشند تا در نهایت به نتیجه ای مطلوب دست یابند. بسیاری از شرکت های نرم افزاری برای اینکه کاربران و افرادی که نیازمند طراحی های این چنینی می باشند اما از داشن کافی در این زمینه و تجربیات و دانستن تکنیک های طراحی اطلاعی ندارند نیز فکری کرده اند و اقدام به ساخت برنامه هایی نمودند که به کمک آن ها کاربران به راحتی می توانند مشکلات خود را برطرف کرده و تصاویر خود را نقاشی و یا طراحی نمایند. درباره موضوعی که در ابتدا بیان کردیم نیز نرم افزارهایی ساخته شده تا به کاربران در رفع این نیاز کمک نماید. این نرم افزارهای با تبدیل تصاویر به صورت نقاشی این امکان را می دهد تا کاربر تصویر مورد نظر خود را همانند یک نقاشی ساخته و از آن بهره برداری کند.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به نقاشی هر منظره و تصویری خواهید بود.

 

PhotoArtist نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن قادر خواهند بود تا عکس های خود را با اعمال افکت های موجود در برنامه به نقاشی تبدیل کنند. به عنوان مثال کاربر یک عکس را به برنامه وارد می کنید و با استفاده از افکت های موجود در برنامه تصویر را به گونه ای تغییر می دهد که در پایان عکس شما همانند یک نقاشی می شود.

این نرم افزار با تمام نسخه های ویندوز Vista, XP, 2000, 2003, 95, 98, ME, NT4 سازگار می باشد. همچنین این نرم افزار از 15 زبان مختلف نظیر انگلیسی ، روسی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، هلندی ، آلمانی و ... نیز پشتیبانی می کند.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

منبع: www.p30download.com


به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی ، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو) ، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید. همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و ...  را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که براحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Crazy Talk 4.5 Media Studio:
- ایجاد تصاویر سه بعدی متحرک از تصاویر دیجیتالی صامت
- قابلیت ایجاد لب خوانی از روی فایل صوتی داده شده به نرم افزار
- خلق حالت های مختلف بروی تصاویر مانند حالت خندیدن ، گفتگو ، اخم کردن و گریه کردن و... جهت بیان احساسات
- ابزار جادوئی نرم افزار که با کمک Timeline editor هماهنگی کامل میان حالات لب و صورت با فایل صوتی را ایجاد می نماید
- امکان استخراج فایل های ویدویی با فرمت هایی مانند DVD ,WMV , AVI ، RM ، 3GP و Mpeg4 و...در سایز های مختلف جهت کاربردهای دلخواه
- تطابق و سازگاری خروجی این نرم افزار با محیط های Microsoft PowerPoint Presentation و Shockwave  
- و ...

( لینک دانلود در ادامه مطالب )


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

منبع: www.p30download.com


بر اساس گزارشی از شرکت مایکروسافت ، جاسوس افزارها دلیل اصلی از کار افتادن یک سوم کامپیوتر های جهان, در طول سال گذشته  بوده اند. از آن جا که این مسئله بسیار جدید و هنوز هم در حال تحول و گسترش است، بسیاری از کاربران کامپیوتر ها، هنوز جاسوس افزارها را نمی شناسند به طوری که اکثر جاسوس افزارها بر اثر بی احتیاطی و یا بی اطلاعی کاربران به سیستم ها نفوذ کرده و به جمع آوری و ارسال اطلاعات شخصی آنها به هکر ها می پردازند. برخلاف ویروسها که اغلب به صورت مخفی و در پشت صحنه و به دور از چشم کاربر عمل میکنند، جاسوس افزارها علناً علائمی را از وجودشان به روی کامپیوتر کاربر نشان میدهند.

علائم جاسوس افزارها
آدرس های تغییر یافته Home Page یا صفحه خانگی مرورگرها، تغییر پیدا کردن جستجو های پیش فرض وب به سایت های ناشناخته و بمباران شدن توسط تبلیغات popup های متعدد، از علایم معمول و مرسوم وجود جاسوس افزارها در سیستم هستند، که ضرر های خاصی نداشته و فقط به تغییرات جزیی در سیستم می پردازند. برخی دیگر از جاسوس افزارها پا را فراتر از این گذاشته و به جمع آوری و دزدیدن اطلاعات مهمتری همچون کلمات عبور یا اطلاعات کارت های اعتباری کاربر میپردازند.
 انتشار جاسوس افزار ها معمولا از طریق پست الکترونیک، نرم افزار های اشتراک گذاری فایل ها، کلیک های اشتباه و وسوسه انگیز بروی تبلیغات و لینک های وب سایت و ... منتشر میشوند. برای جستجو و حذف جاسوس افزار ها از کامپیوتر، میتوان رد هر فایلی را که از اینترنت دریافت کرده اید در کامپیوتر خود پیدا کرده و آن را به طور کامل حذف کنید. ولی این کار چندان هم ساده نیست، چرا که جاسوس افزارها معمولا پس از نفوذ به سیستم ها از خود چند کپی دیگر ساخته و خود را در مکان های مختلف کامپیوتر تکثیر و سپس مخفی میکنند، بنابر این پیدا کردن وحذف آنها به روش دستی امری است مشکل و شاید امکان ناپذیر؟! در این سو شرکت های ضد ویروس و ضد جاسوس نیز بیکار ننشسته و در جهت افزایش ضریب امنیت در کامپیوترها به تولید ابزارهای مختلف ضد جاسوس، موسوم به AntiSpy ها پرداخته اند که وظیفه آنها جستجو و حذف اتوماتیک جاسوس افزارها میباشد. از آنجایی که Firewall ها وAntivirus های حال حاضر توانایی شناسایی و جلوگیری از نفوذ بسیاری Spyware ها و Adware ها را ندارند این وظیفه بر عهده دیگر نرم افزار های اینکاره موسوم به AntiSpy ها میباشد. (البته بزودی شاهد ادغام جاسوس افزارها و آنتی ویروسها و ارائه هر دو با هم (مانند نرم افزارهای 2 کاره آنتی ویروس+دیواره آتش) خواهید بود ولی تا رسیدن آن زمان بهتر است از وجود حداقل یک برنامه ضد جاسوس در سیستم خود استفاده کنید)


Spyware Doctor یکی از محبوبترین برنامه های ارائه شده Spy Remover در بین کاربران است که طبق گفته وب سایتش رکورد دانلود 500,000 بار در هر هفته و امتیاز 5.5 از سایت های CNET ,download.com را دارد.

( لینک دانلود در ادامه مطالب )


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 26  9:40 صبح

با سلام به تمامی دوستانی که به این وبلاگ سر میزنند وبا نظرهای سبزشون این وبلاگ را سرافراز میکنند .

Babylon 6.0 نام قدرتمندترین و محبوبترین نرم افزار دیکشنری هوشمند و آنلاین حال حاضر دنیای کامپیوتر است که با گستردگی فراوان دیکشنری ها و فرهنگ های لغاتش که از مرز 1200 دیکشنری به 50 زبان زنده دنیا نیز فراتر رفته , به محبوبیت بسیار فراوانی دست یافته است . این ابزار برای شما امکان ترجمه ی سریع تمامی متون , Email ها , صفخات وب , پیامهای و .... را تنها با یک کلیک موس فراهم می کند‌! بلی تنها با یک کلیک کوچک بر روی کلمه ی مورد نظر شما فورا تمامی ترجمه های مربوطه به لغت حاصل را در دیکشری های موجود در Babylon مشاهده می کنید .

نسخه ی کامل نرم افزار Babylon 6.0 r20 همراه با کرک با حجم حدود 10 مگابایت

پسورد :www.p30world.com

دانلود برنامه



AirGuard 1.15 یک بازی زیبا و جذاب از نوع بازی های خلبانی و جنگی

امروز قصد داریم یه بازی کم حجم و زیبای دیگه ای رو خدمتتون معرفی کنیم.
AirGuard 1.15 که یک بازی هواپیمایی هست و با توجه به حجم بسیار کمی که داره (4 مگابایت) بسیار زیبا ، جالب ، خوش ساخت و سرگرم کننده هست.
شما در این بازی خلبان هواپیمایی هستید که باید در یک منطقه ی جنگی اهداف ثابت و متحرک رو به وسیله سلاحهای خود (رگبار و بمب) از بین ببرید. از نکات جاب بازی این هست که شما می‌تونید هواپیما رو هم به وسیله کیبورد و هم به وسیله موس هدایت کنید. این بازی شامل 15 مرحله ی مختلف هست که از مراحل آسان شروع میشه  به مراحل سخت و سخت تر میرسه!

حجم 4.4 مگابایت:
دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم



کنترل تمامی نرم افزارهای گفتگوی اینترنتی رایج توسط Chat Watch 4.40

یکی از دغدغه های اصلی بسیاری از والدین و حتی مشکلات کارفرمایان هنگام استفاده فرزندان و یا کارکنان از اینترنت , استفاده نادرست از آن مخصوصا سو استفاده از ابزارهای گفتگوی گسترده ی اینترنتی و یا به عبارتی چت کردن است . شاید شما هم مایل باشید بدانید فرزندانتان که ساعت ها وقت را در محیط اینترنت به چت کردن می پردازند , چه می کنند ؟ آیا مایل به محدود کردن استفاده آنها از از ابزارهای گفتگوی اینترنتی و ارتباط جمعی این چنینی و گرفتن کنترل کامل این فعالیت ها می باشید ؟

دانلود برنامه

کرک برنامه



یه بازی جالب هم براتون میذارم برین دانلود کنید.

دانلود برنامه


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 26  9:40 صبح

Sony Vegas Movie Stadio 6.0b 

یک نرم افزار عالی برای تدوین فیلم ها در محیطی آسان و با سرعت عالی.نظر هم بدید که هم ما راضی باشیم هم شما هم خدا

دانلود برنامه


DART Karaoke Stadio v1.49 

نسخه ی جدید نرم افزار DART Karaoke Stadio برای حذف صدای خوانندگان از روی آهنگ و جایگزینی صدای خود بر روی آن

دانلود برنامه


Kitchen Draw v4.53e 

اینم یه برنامه ی توپ برای کسانی که مخواهند طراحی داخلی آشپز خانه کنند.با این برنامه خیلی راحت در مدل های دو بعدی و سه بعدی آشپزخانه طراحی کنید. درخواست اقا محمد

دانلود برنامه


Atani 3.0 

با این برنامه نمیشه گفت سه سوته چون ? تا مرحله داره.ولی ? تا سوت بزند میتونید یه انیمیشن GIF بسازید.و ازش برای ساخت لوگو هم استفاده میشه.ضمنا این انیمیشن رو با فورمت AVI هم میشه ساخت.

دانلود برنامه


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 26  9:40 صبح

سلام

 

فکر کنم دیگه همه ی شما بازی قدیمی و محبوب Mario  رو یادتون بیاد
از اون موقع که با میکرو بازی می کردید ( یادش بخیر ) البته اون موقع گرافیک این بازی
خیلی پایین بود و به صورت های گوناگون با شرکت های مختلف انواع اون ساخته شد
که در همه ی موارد هم موفق بود . اکنون این بازی رو میتونید رو سیستمتون با گرافیک بالا و
بسیار حرفه ای تر با نام Super Mario XP  داشته باشید .
امیدوارم لذت ببرید ! 
   Download

نویسنده : JeeGar TaLa


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 26  9:40 صبح
 

این نرم افزار به درد اشخاصی می خوره که مثل من حواسشون یه کمی پرته و برای اینکه یه چیز یادشون بمونه باید هزار جا علامت بذارن ...

Remind-Me می تونه تمام کارهایی که باید انجام بدین و همچنین سالگرد ها -  تولد ها و ..... رو با تاریخ و ساعت دقیق یادآوری کنه و سر ساعت مقرر به وسیله زنگ و یا فرستادن ایمیل به شما هشدار بده . در ضمن این قابلیت رو هم داره که بتونین برای هشدار از صدای ضبط شده خودتون یا آهنگ های مورد علاقه ی خودتون استفاده کنید .

 حجم : ??? کیلو بایت

 دانلود کنید

Name: ForumW.org 
      SN: 20126 
      REG: pbHgqkns

نویسنده : JeeGar TaLa


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 26  9:40 صبح
 

یه دفترچه تلفن خیلی کامل که می تونین هرچقدر شماره دارین توش بنویسین . در ضمن غیر از شماره تلفن و آدرس ... تمام مشخصات و تاریخ تولد - آی دی - ایمیل - و .... رو هم وارد کنید . یکی دیگه از مزیت های این دفتر تلفن داشتن طبقه بندی از روی حروف هست که  در موقع استفاده خیلی کمک می کنه .

  حجم ??? کیلو بایت

 دانلود کنید

 Name: ForumW.org
       Date: 09/14/2005
       Serial: 14323   
       Password: pMGuqfdh  

نویسنده : JeeGar TaLa


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 26  9:40 صبح

 

فکر میکنم این برنامه درخواستی بود . این برنامه یک ابزار بسیار قوی برای ویرایش ? ضبط کردن و پخش فایلهای صوتی هست که علاوه بر این صوبتا قابلیت رایت سی دی های صوتی ? برنامه ? فیلم و دی وی دی ? ضبط فیلم? به هم چسبوندن فیلمها ? استخراج قسمتی از یک فیلم و جستجوی متن موزیکها ? ویرایش تگهای فیلهای صوتی ? استخراج موزیک از فایلهای ویدئویی و ... رو داره که فک کنم اگه همشو بخوام بگم همتون خوابتون ببره ! واقعا محشره ! اگه دانلود نکنید از دست دادیدش !

 لینک دانلود فایل >> لینک کرک برنامه >>نویسنده:پویا


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوستان عزیز سلام ... لینک باکس ما هم درست شد ... شما می توانید با قرار دادن این لینک باکس در سایت یا وبلاگ خود  لینک خود را در این لینک باکس به ثبت برسانید ... لینک شما اگر شرایط لازم را که در اضافه کردن لینک می توانید مشاهده کنید داشته باشد حداکثر بعد از ?? ساعت ثبت می شود ... شما می توانید اندازه این  باکس را به مقدار دلخواه تغییر داده و در ویرایش قالب در محلی مناسب قرار دهید ...

< border=0 name=I2 src="http://box-mo.Mihanblog.com" frameBorder=0 width=153 height=219 target="_blank">
Your browser does not support inline frames or is currently configured not to display inline frames.

کد لینک باکس :

 


 
   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 16
امروز:   13 بازدید
دیروز:   14  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com