سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
[ و شنید مردى دنیا را نکوهش مى‏کند فرمود : ] اى نکوهنده جهان ، فریفته به نیرنگ آن ، به ژاژهایش دلباخته و به نکوهشش پرداخته . فریفته دنیایى و سرزنشش مى‏نمایى ؟ تو بر دنیا دعوى گناه دارى ، یا دنیا باید بر تو دعوى کند که گنهکارى ؟ دنیا کى سرگشته‏ات ساخت و چسان به دام فریبت انداخت ؟ با خفتنگاههاى پدرانت که پوسیدند ؟ یا با خوابگاههاى مادرانت که در خاک آرمیدند ؟ چند کس را با پنجه‏هایت تیمار داشتى ؟ و چند بیمار را با دستهایت در بستر گذاشتى ؟ بهبود آنان را خواهان بودى ، و دردشان را به پزشکان مى‏نمودى . بامدادان ، که دارویت آنان را بهبودى نداد ، و گریه‏ات آنان را سودى . بیمت آنان را فایدتى نبخشید ، و آنچه خواهانش بودى به تو نرسید ، و نه به نیرویت بیمارى از آنان دور گردید . دنیا از او برایت نمونه‏اى پرداخت ، و از هلاکتجاى وى نمودارى ساخت . دنیا خانه راستى است براى کسى که آن را راستگو انگاشت ، و خانه تندرستى است آن را که شناختش و باور داشت ، و خانه بى نیازى است براى کسى که از آن توشه اندوخت ، و خانه پند است براى آن که از آن پند آموخت . مسجد محبان خداست ، و نمازگاه فرشتگان او ، و فرود آمد نگاه وحى خدا و تجارتجاى دوستان او . در آن آمرزش خدا را به دست آوردند و در آنجا بهشت را سود بردند . چه کسى دنیا را نکوهد حالى که بانگ برداشته است که جدا شدنى است ، و فریاد کرده است که ناماندنى است ، گفته است که خود خواهد مرد و از مردمش کسى جان به درنخواهد برد . با محنت خود از محنت براى آنان نمونه ساخت ، و با شادمانى‏اش آنان را به شوق شادمانى انداخت . شامگاه به سلامت گذشت و بامداد با مصیبتى جانگداز برگشت ، تا مشتاق گرداند و بترساند ، و بیم دهد و بپرهیزاند . پس مردمى در بامداد پشیمانى بد گوى او بودند و مردمى روز رستاخیز او را ستودند . دنیا به یادشان آورد ، و یادآور شدند . با آنان سخن گفت و گفته او را راست داشتند . و پندشان داد ، و از پند او بهره برداشتند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

یکی از بهترین نرم افزار های ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت نرم افزار Zyb... می باشد که علاوه بر امکان ارسال پیام کوتاه به کلیه شبکه ها امکان دریافت پیام کوتاه از کلیه شبکه ها و نمایش آن بر روی کامپیوتر یا نرم افزار مستقل تحت وب ارائه شده توسط این شرکت را دارا می باشد. به طور مثال شما برای دوستتان از طریق سایت یا نرم افزار یک پیام کوتاه ارسال می کنید وی پس از دریافت پیام شما ، پاسخی برای شما می فرستد. پاسخ وی بلافاصله توسط نرم افزار نمایش داده می شود. این امکان نیز وجود دارد که پاسخ های ارسالی علاوره بر نمایش در نرم افزار به موبایل یا ایمیل شما هم ارسال شود. پر استفاده ترین قابلیت این نرم افزار توانایی تهیه نسخه پشتیان از دفترچه تلفن و قرار ملاقات های شما بدون نیاز به کابل، انفرا یا بلوتوث است. بیشترین کاربرد این قابلیت زمانیست که شما گوشی جدیدی تهیه کرده اید و باید کلیه اطلاعات دفتر تلفن گوشی قبلی را به گوشی جدید انتقال دهید . با این نرم افزار به راحتی و سرعت این کار انجام خواهد شد.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار امکان کپی متن از روی وب به موبایل می باشد. فرض کنید شما در بازدید از یک سایت مطلبی توجه تان را جلب می کند و مایلید دیگر دوستانتان را نیز مطلع کنید. کافیست متن را کپی کرده و پس از انتخاب شماره دوست یا دوستان کلید ارسال را بزنید . به همین سادگی متن برایش / برایشان ارسال می شود. در صورتیکه متن طولانی باشد در قالب چند پیام ارسال می شود ولی هنگام دریافت بر روی گوشی به صورت یک پیام نمایش داده می شود.

Zybبرای شروع شما نیاز به ثبت نام "رایگان" در سایت ارائه دهنده این سرویس را دارید که از طریق این لینک قابل دسترسی است. پس از پر کردن فرم عضویت یک پیام حاوی پین کد برای شما از طریق موبایل ارسال خواهد شد که با وارد کردن این کد عضویت شما تایید خواهد شد و شما اعتبار رایگان برای ارسال پیام کوتاه را دریافت خواهید کرد. سپس نرم افزار را دریافت کرده و براحتی پیام کوتاه ارسال کنید!

اگر مایل به دریافت نرم افزار به هر دلیل (از جمله سرعت اتصال به اینترنت) نیستید میتوانید از نرم افزار مستقل تحت وب این سرویس دهنده استفاده کنید. البته نرم افزار تحت وب برخی از قابلیت ها را پشتیبانی نخواهد کرد.

دریافت نرم افزار با حجم 3.85 مگابایت

موزیک و هشدار دهنده های پیام کوتاه                                                              p30world     


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 86 اسفند 27  1:49 عصر

همانطور که می دانید اتاق های !Yahoo دارای قوانین خاصی هستند . مثلا حداکثر نفرات داخل اتاق 40 نفر می باشد و اگر آن اتاق دارای ظرفیت کامل باشد یعنی 40 نفر در آن آنلاین باشند , دیگر نمی توان وارد اتاق شد . اما گاهی می توان این قوانین را زیر پا گذاشت . حتما تا به حال شده که جلوی نام یک اتاق در لیست اتاق های Yahoo ببینید : (40) . ولی خیلی تمایل داشته باشید وارد آن اتاق شوید . روش زیر را برای اینگونه اتاق ها امتحان کنید :

اگر بخواهید وارد چت رومی که پر است (یعنی 40 نفر در آن آنلاین هستند) شوید مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا یک چت روم بسازید که هیچ کس داخل آن نیست . حال کد روبرو را در قسمت پیغام تایپ کنید و کلید Enter را بزنید.    /join X 

(که بجای X   باید نام چت رومی که پر هست و قصد ورود به آن را دارید را تایپ کنید.)

ممکن است با پیغامی که می گوید این چت روم پر است مواجه شوید.یک مدت صبر کنید و دوباره کد بالا را وارد کنید.این بار وارد چت روم پر خواهید شد!


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

حتما برایتان پیش آمده است که یک شماره به طور مککر برایتان مزاحمت تلفنی ایجاد کند , برای خلاصی از شر این گونه مزاحمت ها چه می کنید ؟

Phone Calls Filter نام محصول جدید  دیگری از شرکت Teley می باشد که به شما امکان فیلتر نمودن تماسهای تلفنی را می دهد ! این نرم افزار قادر است از راههای مختلف مانع زنگ خوردن شماره های تعیین شده ی شما شود , برای مثال به محض ایجاد تماس خود به خود گوشی را بر دارد تا شما متوجه تماس آن شخص نشوید , و یا اینکه پیام ضبط شده ی شما را برای شخص تماس گیرنده پخش کند و او را غافل گیر نماید ! قادر هستید برای هر شخص تماس گیرنده پیام مخصوصی ضبط کنید , توانایی پشتیبانی شماره های out of area و نا شناخته را نیز داراست. مجهز به Caller ID و بخشی برای ذخیره ی تمامی جزییات است . شما قادرید تصویر اشخاص تماس گیرنده را به نرم افزار دهید تا هنگام تماس برای شما نشان دهد ! Answering هوشمند نیز ویژگی خوب دیگر این نرم افزار است که برای هر یک از افراد میتواند Answering مخصوصی تعیین کند و صدای مخصوص همان شخص را برایش پخش نماید . Phone Calls Filter قادر به تبدیل به تلفن را نیز داراست تا توسط این نرم افزار به شماره گیری بپردازید .

سایر ویژگی های مربوط به این نرم افزار قدرتمند و مفید را میتوانید در این صفحه از سایت ببینید .

Phone Calls Filter را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 1.0 را با حجم 2.2 مگابایت

تصاویری از محیط برنامه : 1 , 2

سریال در بخش نظرات ....


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 86 اسفند 27  1:49 عصر

:: نرم افزاری برای تبدیل متن به صوت ::

مایلید به جای وقت گذاشتن و خواندن متون طولانی , شخص دیگری آن را برایتان بخواند و شما فقط گوش بدهید ؟ در این بین به کارهای دیگر خود نیز طبیعتا می توانید برسید .

VoiceMX STUDIO 4.0 نرم افزاری حرفه ای از شرکت Tanseon Systems می باشد که به شما امکان تبدیل هر نوع متنی را به  صدا توسط یک موتور قدرتمند می دهد . قادر است متون Text , Document , Email ,کتاب های الکترونیکی و صفحات وب و .. را به صورت صدای یک شخص برای شما بخواند ! همچنین قادر به ذخیره ی صوتی کل متن در زمان کوتاهی به صورت فرمت Wav می باشد . مجهز بودن به صداهای مختلف از افراد گوناگون , صفحه ی نمایش متن قابل تنظیم , سرعت های مختلف برای خواندن متن , تون های صوتی قابل تنظیم و نمایش تصویری صدای خروجی برخی از ویژگی های خوب این نرم افزار می باشند .

VoiceMX STUDIO 4.0 با ویندوز های 98/Me/NT/2000/XP سازگاری کامل دارد .

برای مشاهده ی سایر جزییات در مورد این نرم افزار سری نیز به این صفحه از سایت بزنید .

VoiceMX STUDIO را میتوانید از اینجا :

دانلود کنید نسخه ی 4.0 را با حجم مگابایت

       شماره سریال در بخش نظر                                                                      p30world


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 86 اسفند 27  1:49 عصر

این جدیدترین ورژن نرم افزار معروف winamp که می توانید این برنامه را از همین جا دانلود کنید.

شماره سریال در بخش نظرات...


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 86 اسفند 27  1:49 عصر

چرا سایت ما در موتورهای جستجو ثبت نمی شود؟
چگونه می توانیم از قرار گرفتن سایتمان در لیست سیاه موتورهای جستجو جلوگیری کنیم؟
اگر متوجه شده اید که هرکاری میکنیدنمی توانید سایت خودتان را در موتورهای جستحو ثبت کنید، این مطلب را حتما بخوانید. بهترین روش برای برای جلوگیری از بروز این مشکل، عدم استفاده از روشهای سوال برانگیز برای موتورهای جستجو است. البته اگر متوجه شدید که با استفاده از روشهائی که در ادامه این مبحث ارائه شده ، بازهم سایت شما در لیست سیاه نیست، بدانید که در حال حاضر بدلیل استفاده از این روشها رتبه سایت شما پائین آمده و در آینده نه چندان دور سایت شما در این لیست قرار خواهد گرفت. در ادامه این مبحث از سایتهائی که نام آنها در لیست سیاه قرار میگیرد با عنوان سایتهای بلوکه شده نام می بریم. بلوکه شدن یک سایت می تواند از طریق بلوکه شدن نام دامنه سایت شما یا آی پی آدرس سایت شما باشد. اما اینکه از چه کارهائی باید اجتناب کنیم تا سایت ما در لیست سیاه موتورهای جستجو قرار نگیرد و بلوکه نشود.

1- سایت دوقلو سایتهای دوقلو به سایتهائی گفته می شوند که محتوای یکسانی دارند اما آدرس دسترسی به آنها متفاوت است. استفاده از دو آدرس با محتوای یکسان یکی از روشهائی است که تعدادی از سایتها یا مشاوران سایتها برای بالا بردن رتبه سایت (Page Ranking) استفاده می کنند. استفاده از این روش می تواند باعث بلوکه شدن کل سایت شما بشود.
2- مخفی سازی تعدادی از سایتها با استفاده از صفحاتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده اند ولی محتوای چندانی برای کاربران سایت ندارند، بعنوان صفحات ورودی استفاده می کنند. این صفحات برای معرفی سایت به موتورهای جستجو استفاده می شوند در حالیکه صفحات اصلی سایت برای بازدیدکنندگان متفاوت هستند. این صفحات بطور خودکار توسط موتورهای جستجو در سایت تشخیص داده شده و در کوتاه مدت باعث کاهش رتبه سایت و در بلند مدت باعث بلوکه شدن سایت خواهد شد.
3- متون غیر قابل مشاهده استفاده از متون قیر قابل مشاهده هم یکی از روشهای نادرست برای بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو است. در این روش متونی را که از نظر محتوائی نباید در صفحه نشان داده شود را با رنگ پس زمینه در صفحه سایت قرار می دهند. این متون عموما به گونه ای هستند که بصورت عادی می توانند باعث افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو شوند. اما بدلیل اینکه روش ارائه ( غیر قابل مشاهده بودن) روش غیر قابل قبول موتورهای جستحو است، توسط روباتهای موتور جستجو تشخیص داده شده و باعث کاهش رتبه و در نهایت بلوکه شدن سایت می شود. 4- اقدام به ثبت سایت به مقدار زیاد اقدام به ثبت یک سایت یک صفحه ای از سایت با تکرار زیاد هم می تواند دلیلی بر بلوکه شدن سایت باشد. در 24 ساعت نباید به دفعات زیادی اقدام به ثبت یک سایت کرد. بعضی از موتورهای جستجو زمان 30 روز را برای فاصله بین دفعات ثبت سایت در نظر می گیرند. بنابراین برای سایتهائی که این قانون را نقض می کنند، مشکلاتی در این موتور جستجو پیش می آید. توصیه می شود قبل از اقدام به ثبت سایت خود در موتور جستجو حتما بخش مربوط به قوانین آنرا مطالعه کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.
5- استفاده از کلمه های کلیدی نامربوط استفاده از کلمه های کلید نامربوط به محوای سایت نیز می تواند دلیلی بر پائین بودن رتبه سایت در موتورهای جستجو باشد. استفاده از محتوای صفحه وب بعنوان کلمات کلیدی می تواند باعث بلوکه شدن سایت شود. منطقی ترین روش این است که تعدادی کلمه کلیدی مرتبط با محتوای صفحه در بخش کلمات کلیدی قرار گیرد.
6- اقدام به ثبت سایت بصورت خودکار تعدادی از سایتهای اینترنتی پیشنهاد ثبت سایت شما در تعداد زیادی از موتورهای جستجو را می دهند، استفاده از این روش هم می تواند تاثیر منفی در رتبه سایت شما داشته باشد. در صورت تداوم این عمل می توان انتظار بلوکه شدن کل سایت در موتور جستجو را هم داشت. البته این مسئله بیشتر در مورد موتورهای جستجوی مادر صدق می کند.
7- صفحات ورودی منظور صفحاتی هستند که محتوای زیادی برا بازدیدکنندگان شما ندارند اما برای موتورهای جستجو بهینه شده اند. این صفحات به گونه ای طراحی شده اند که بصورت خودکار یا دستی بازدیدکنندگان را به صفحات بعدی در سایت راهنمائی می کنند. استفاده از این صفحات را می توان با تکنیکهایی از دید بازدیدکنندگان پنهان کرد اما از دید موتورهای جستجو و روباتهای آن پنهان نمانده و برای کل سایت ایجاد مشکل می کند.
8- استفاده از وب سایتهای رایگان استفاده از وب سایتهای رایگان می تواند دلیل بر کم بودن رتیه یک سایت علیرغم استفاده از تمام تکنیکهای بهینه سازی باشد. زماینهائی که سایتهای رایگان در دسترس نیستند، بدلیل اینکه مثلا پهنای باند در نظر گرفته شده برای ماه مصرف شده است، باعث کاهش رتبه سایت می شود. البته
این اتفاق می تواند بر روی سرویسهای ارزان هم رخ بدهد. اگر در زمانی که روبات موتور جستجو به سایت شما مراجعه می کند، سایت شما در دسترس نباشد ، تاثیر زیادی در کاهش رتبه سایت شما خواهد داشت. به همین دلیل استفاده از سرویسهای ارزان یا رایگان را برای سایتهای حرفه ای ، مقرون به صرفه نیست.
9- مشکل آدرس اینترنتی اگر از همه روشهای گفته در طراحی سایت خود اجتناب کردید و بازهم مشاهده کردید که سایت شما بعد از گذشت چند ماه در موتورهای جستجو وجود ندارد، احتمالا مشکل از سرویس هاستینگ شماست. گاهی اتفاق می افتد که یک موتور جستجو یک آدرس آی پی را بلوکه می کند. در این حالت کلیه سایتهائی که از آن آی پی استفاده می کنند هم دچار مشکل می شوند. این اتفاق بیشتر برای هاستینگهائی می افتد که با استفاده از برنامه های خودکار سایتهای خود را در موتورهای جستجو و با روشهای غیر مجاز ثبت می کنند.

منبع: دانستنیهای کامپیوتر ،الکترونیک و مخابرات


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

پاک کردن رد پاها در کادر سرچ موتورهای جستجو !!! :

شاید تا کنون مطالب فراوانی را در موتورهای جستجو (مثل yahoo و google ) سرچ کرده اید.اما اگر دقت کرده باشید هرگاه می خواهید کلمه یا عبارتی را در کادر جستجو وارد کنید، تمامی مطالبی که قبلا سرچ کرده اید ظاهر می شوند که ممکن است برایتان خوشایند نباشد.در صورتی که بخواهید آنها را پاک کنید به طوریکه موارد جستجوهای قبلی شما دیگر ظاهر نشود،کافیست به محض ظاهر شدن آنها کرسر موس را روی روی آنها برده تا highlight شوند و سپس دکمه delete را بزنید.توجه داشته باشید که با هر بار زدن delete تنها گزینه انتخاب شده پاک خواهد شد.بنابراین لازم است برای پاک کردن تمامی محتویات، به طور مکرر از کلید delete استفاده کنید.

به طور کلی می توان ردپاهای به جا مانده در اکسپلورر را به روش های زیر پاک کرد:

1- از داخل پوشه history با زدن دکمه clear history : به این طریق که از منوی tools گزینه internet options را انتخاب کنید.در سربرگ general به این دکمه دسترسی خواهیم داشت. همانطور که می دانید history محل نگهداری آدرس سایتهای بازدید شده است.

2-از داخل پوشه temporary : برای رسیدن به آن از منوی tools گزینه internet options را انتخاب کنید.در سربرگ general دکمه settings را بزنید.حال روی دکمه view files کلیک کنید.می بینید که تمامی مطالبی که قبلا باز کرده اید بخصوص عکس های رؤیت شده در سایتها اینجا ذخیره شده اند.اما برای پاک کردن آنها میتوانید در کنار دکمه settings ، دکمه delete files را بزنید.

3-اگر دقت کرده باشید زمانی که آدرس سایتها را وارد می کنید تمام این آدرس ها در نوار آدرس باقی می ماند.برای پاک کردن آنها از این نوار بایستی از رجیستری ویندوز استفاده کنید.بدین صورت که ابتدا از منوی start گزینه run را انتخاب کنید.سپس در کادر run تایپ کنید regedit و اینتر را بزنید.حال مسیر زیر را درپنجره باز شده ادامه دهید:

        HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNETEXPLORER\TYPEDURLS

حال در سمت راست تمامی آدرس هایی که وارد کرده اید لیست شده اند.کافیست هر کدام را که می خواهید حذف کنید.در پایان سیستم را restart کنید.

4-پاک کردن موارد جستجو در کادر سرچ که در بالا گفته شد.

با بکار گیری این موارد هیچ رد پایی از جستجو و گردش در اینترنت بر روی سیستم باقی نمی ماند.

موفق باشید./.                      با تشکر از آقای محمد بوالی


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 86 اسفند 27  1:49 عصر

حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید فایلی را از اینترنت بگیرید، ولی به دلیل اینکه سایت مورد نظر، لینک مسقیم را درون سایت خود قرار نداده بود، شما مجبور بودید که به وسیله خود Browser آن را Download کنید که این راه مشکلاتی را نیز در برداشت. مثلا اگر شما Disconnect می شدید، مجبور بودید که فایل مورد نظر خود را از ابتدا Download کنید. اما به وسیله این روش، ابتدا می توانید لینک مستقیم برای Download فایل مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس به وسیله نرم افزارهایی همانند Go!Zilla, DAP, GetRight, FlashGet و ... شروع به Download فایل مورد نظر کنید.
ابتدا بر روی لینک داده شده در سایت، کلیک سمت راست ماوس را زده و از منوی ظاهر شده گزینه Open In New Window را انتخاب کنید (و یا اینکه کلید Shift را نگه داشته و بر روی لینک کلیک کنید). پنجره جدیدی باز می شود. پس از گذشت 5 الی 6 ثانیه، کلید ESC را فشار دهید و یا دکمه Stop موجود در Browser خود را کلیک کنید تا بارگذاری صفحه متوقف شود. به قسمت Address Bar رفته و کلید Enter را فشار دهید تا صفحه مورد نظر، دوباره شروع به بارگذاری شود. حال در قسمت Status Bar، لینک مستقیم فایل را مشاهده نمایید.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

Download Express نام دانلود منجری کوچک و مفید از شرکت Meta Product می باشد که به شما امکان دریافت فایلها را از آدرسهای مختلف اینترنتی با بالاترین سرعت ممکن می دهد .  استفاده همزمان از چندین کانال برای دسترسی به فایل مدت زمان دریافت آن را کمتر می کند . توانایی پشتیبانی Protocol های HTTP, FTP, HTTPS , پشتیبانی Cookies ,  دانلود سریع , پشتیبانی Proxy برای دریافت فایلها , سازگاری کامل با مرورگر های Internet Explorer و Mozilla FireFox , بررسی فایلهای دانلود شده برای ویروس و ... برخی توانایی های این محصول کوچک و قدرتمند شرکت Meta Products می باشند .

Download Express دارای توانایی Pause و Resume نیز برای HTTP, FTP, HTTPS می باشد . به این ترتیب اگر هنگام دریافت یک فایل از اینترنت ارتباط شما به هر دلیل قطع شد و یا اینکه خودتان به دلیل کمبود وقت بخواهید ارتباط را قطع کنید , Download Express قادر است باقی دانلود را در زمان دیگر انجام دهد .

اطلاعات کامل تر در مورد این نرم افزار را در این صفحه میتوانید مشاهده نمایید.

برای دریافت Plug-In مورد پشتیبانی FireFox و NetScape بر روی این لینک کلیک کنید.

Download Express را میتوانید از اینجا :
دانلود کنید نسخه ی 1.8.331 را با حجم 510 کیلوبایت
تصاویری از محیط برنامه                                                                              p30world      

       شماره سریال در بخش نظر 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

مجموعه ای از فونت های زیبا و کاربردی در font pack


منبع: www.p30download.com


این پکیج شامل بیش از 800 فونت زیبا در نه مجموعه مختلف است. این پکیج زیبا و کامل یکی از بی نظیرترین مجموعه فونت ها می باشد که در دسته بندی های مختلفی مانند فونت های فارسی جهت کاربران فارسی زبان، فونت های رمانتیک ،فونت های دست نویس انگلیسی، فونت هایی زیبایی از اشکال ورزشی و... می باشد که اکثرا مجموعه ای از فونت های کاربردی و زیبا جهت کلیه کاربران کامپیوتر و علی الخصوص طراحان و گرافیست می باشد.

این پکیج شامل فونت های کاربردی زیر می باشد:

Sports Font Pack - 50 fonts
Pixel Font Pack - 127 fonts
lovely Font Pack - 38 fonts
Handwritten Font Pack - 197 fonts
Foreign Look Font Pack - 206 fonts
Fire & Ice Font Pack - 18 fonts
Farsi Font Pack - 86 fonts
Christmas Font Pack - 46 fonts
Arabic Font Pack - 74 fonts


منبع: www.p30download.com


پسورد: www.p30download.com
دانلود - 29.2 مگابایت | لینک کمکی

برای آشنایی با نحوه دانلود از سایت رپیدشر (Rapidshare) اینجا را کلیک کنید


 
   1   2   3   4   5   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 16
امروز:   34 بازدید
دیروز:   14  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com