سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
هرکس به شخصی مسأله ای بیاموزد، مالکش می گردد . گفته شد : آیا وی را خرید و فروش هم می کند؟ فرمود : نه، بلکه امر و نهیش می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 اسفند 11  1:28 عصر
stream، عضو جدید خانواده‌ی کارت‌های DVB

 V-Stream یکی از کمپانی‌های مشهور در زمینه‌ی تولید کارت‌های Capture و TV Tuner هاست. این کمپانی مدتی است که دست به تولید کارت‌های DVB زده است و می‌توان آن را عضو جدید این خانواده تلقی نمود. این کارت به تازگی وارد بازار ایران شده است و اگر بخواهیم این کارت را از لحاظ قدرت گیرندگی با سایر کارت‌های موجود در بازار مقایسه کنیم، می‌توان آن را تقریباً همپای SkyStar2 دانست. ویژگی منحصر به فرد این کارت آن است که فاقد تیونر است و از تکنولوژی جدیدتری برای دکدینگ استفاده می‌کند، اما با این وجود کیفیت کار آن حتی بهتر از SkyStar2 است. از لحاظ قیمتی نیز می‌توان V-Stream را کمی گران‌تر از SkyStar2 در بازار ایران تهیه نمود. اما به جز تمام این‌ها، V-Stream دارای یک ویژگی دیگر نیز هست و آن هم داشتن قابلیت Capture (دریافت، تبدیل و ثبت فیلم‌های ویدئویی بر روی هارد دیسک کامپیوتر) علاوه بر کارت DVB است. ضمناْ چیپ ست این کارت، چیپ ست معروف Conexant می‌باشد.

معرفی بقیه در ادامه مطلب 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 اسفند 11  1:28 عصر

HTML سرواژه‌? HyperText Markup Language و به معنای « زبان نشانه‌گذاری اَبَرمتن » است (که البته برخی آنرا « زبان علامت‌گذاری فرامتن » ترجمه کرده‌اند).

اچ‌تی‌ام‌ال، سنگِ‌بنای وب است؛ یک زبان رایانه‌ای که برای تدوین قالب و طراحی صفحات وب به کار برده می‌شود. دستورالعملهای این زبان، برچسب (Tag) نام دارند که محتوای یک صفحه? وب، به وسیله? آنها، نشانه‌گذاری شده و بدین‌ترتیب، نحوه? نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وِب، توصیف می‌شود. هر یک از برچسبهای اچ‌تی‌ام‌ال، معنا و مفهوم خاصی دارند و تأثیر مشخصی بر محتوا می‌گذارند؛ مثلاً برچسبهایی برای تغییر شکل ظاهری متن، نظیر درشت‌ و ضخیم کردن یک کلمه یا برقراری پیوند (Link) به صفحات دیگر در اچ‌تی‌ام‌ال تعریف شده‌اند. یک سند اچ‌تی‌ام‌ال، یک پرونده مبتنی بر متن (Text–based) است که معمولاً با پسوند .htm یا .html نامگذاری شده و محتویات آن از برچسبهای اچ‌تی‌ام‌ال تشکیل می‌شود.

مرورگرهای وب، که قادر به درک و تفسیر برچسبهای اچ‌تی‌ام‌ال هستند، تک‌تک آنها را از داخل سند اچ‌تی‌ام‌ال خوانده و سپس محتوای آن صفحه را نمایان‌سازی (Render) می‌کنند. اچ‌تی‌ام‌ال یک زبان برنامه‌نویسی نیست، بلکه زبانی برای نشانه‌گذاری ابرمتن است و اساساً برای ساختمندکردن اطلاعات و تفکیک اجزای منطقی یک نوشتار — نظیر عناوین، تصاویر، فهرستها، بندها و جداول — به کار می‌رود. از سوی دیگر، اچ‌تی‌ام‌ال را نباید به عنوان زبانی برای صفحه‌آرایی یا نقاشی صفحات وب به کار بُرد؛ این وظیفه اکنون بر دوش فناوریهای دیگری چون شیوه‌نامه‌های آبشاری است. گفتنی است اچ‌تی‌ام‌ال شکلی از زبان دیگری بنام اس.جی.ام.ال است و « کنسرسیوم وب جهان گستر » آنرا به عنوان استانداردی برای نشانه‌گذاری مستندات ابرمتنی برای عرضه در وب، تدوین کرده است.



 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

روی یک لینک کلیک میکنید . منتظرید تا وبلاگی باز شه . 10 ثانیه ، 20 ثانیه ، 1 دقیقه ، دو دقیقه ....بالاخره باز میشه ، اما در کمتر از زمانیکه صبر کردید باز شه اونو میبندین . چرا ؟ بیاید ببینیم چرا بعضی وبلاگ ها یک بار مصرفند ؟
سرعت ، زیبایی ، خوانایی ، مطالب گیرا ، ارتباط ذهنی با خواننده و ... همه و همه در خوب جلوه دادن وبلاگ شما دخیلند .
ایرادات معمول وبلاگ های فارسی بشرح زیرند :
1-زیاد کردن تعداد پست (post) های هنگام لود شدن وبلاگ – 7 پست در صفحه مناسبه و بیشتر فقط حوصله بیننده رو سر میبره .
2-قرار دادن عکس به تعداد زیاد : این کار سرعت باز شدن وبلا گ را شدیدا کم میکند.
3-قرار دادن عکس با عرض بزرگتر از عرض قالب وبلاگ : اینکار باعث میشود اسکرول افقی صفحات استفاده شود که کاربران را خسته میکند . عرض عکس بیش از 400 پیکسل معمولا مشکل زا میشود .
4-استفاده از بک گراند مشکی و بطور کلی تیره : که باعث خسته شدن چشم بیننده میشود و اشتیاق او را به خواندن وبلاگ کم میکند .
5-استفاده از فونت با سایز بزرگ و رنگارنگ : کلاس وبلاگ را پایین میاره و پرستیژ سایت شما رو از بین میبره . سایت کودکانه بنظر میرسه.
6-استفاده از عکس هایی که لود نمیشوند : بعضی از سایت هایی که فضای رایگان ارائه میدهند مانند سایت AngelFire اجازه لینک دادن خارجی را بشما نمیدهند . به این معنا که شما اجازه ندارید عکسی را در آنجا قرار دهید و بعد با استفاده از لینک آن را در وبلاگتان نشان دهید . در صورت انجام این کار یک عکس با عنوان Remote linking Forbidden بجای عکس اصلی در وبلاگ نشان داده میشود و خود وبلاگ نویس هم این عکس را در وبلاگش معمولا نمیبیند و عکس خودش را میبیند . چون او یکبار عکس را در سایت اصلی دیده و آن فایل عکس در کامپیوتر شخصی اش قرار دارد  ولی کاربران عکس را بصورتی که گفته شد میبینند .
7-لینک های باطله : لینک هایی که هنگام کلیک باز نمیشوند نا امید کننده هستند. در ضمن این لینک ها امتیاز  شما را در pagerank گوگل پایین میاورند .
8-چپ چین بودن متن : اگر قالب وبلاگ شما مخصوص وبلاگ های فارسی طراحی نشده باشد (مانند قالب های اصلی بلاگر) ، این ایراد رخ میدهد .
9-کد های جاوا اسکریپت : بعضی ازین کد ها واقعا خسته کننده است و وقت بیننده را تلف میکند . مثل کدی که از شما اسمتان را میخواهد تا بالای صفحه نمایش دهد یا باز شدن یک پنجره هنگام بستن وبلاگ. ....
10-کپی برداری از وبلاگ ها و سایت ها : با اینکار بیننده اعتماد خود را نسبت به مطالب شما از دست میدهد .
علاوه بر رعایت نکات فوق ، چه چیزهایی وبلاگ شما را بهتر میسازد ؟
1-معرفی و لینک دادن به سایت هایی که در زمینه وبلاگ شما مطلب دارند .
2-تبادل لینک با دوستانی که مطالبی شبیه شما مینویسند .
3-ثبت نام در سیستم های تاپ سایت جهت تبلیغ وبلاگتان
4-ثبت وبلاگ در لینکستان ها و لیست وبلاگ های  فارسی
5-قرار دادن لینک آرشیو مقالات مهم خودتان در صفحه اول وبلاگ
6-استفاده از قالب و رنگ های متناسب با مطالب وبلاگتان
7-اهمیت دادن به نظرات خوانندگان درباره نوشته هایتان

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 اسفند 11  1:28 عصر

حالا که فهمیدین موضوع از چه قراره می ریم سراغ آموزش :

 

ابتدا Notepad خودتونو باز کنید و متن زیر رو توش کپی کنید .

[{BE098140-A513-11D0-A3A4-00C04FD706EC}]
Attributes=1 //www.iroweb.com
IconArea_Image=Iroweb.gif

حالا بجای متنی که قرمز کردم آدرس عکس خودتونو بنویسید .

 

نکته : چنانچه عکستون در همان شاخه ی اصلی درایو می باشد فقط اسمشو بنویسید .

توجه : نوشتن پسوند فایل حتمی می باشد .

 

از منوی File بر روی ... Save As  کلیک کنید . سپس در قسمت File Name اسم Desktop.ini را وارد کنید و فایل رو در درایو خود ذخیره کنید .

دیگه بعد از این پس از ورود به اون درایو پس زمینه شما نمایش داده می شود .

 

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 اسفند 11  1:28 عصر

هنگام خرید گوشی موبایل معمولا مبلغی بالای 50 هزار تومان صرف می شود. هرچند این مبلغ گاهی به بیش از یک ملیون تومان نیز می رسد، پس دانستن نکاتی چند در مورد خرید گوشی های نو و کار کرده ضروری به نظر می رسد. پس نکات ذیل را به عنوان آئین نامه خرید فرض کنید و سعی کنید آن را به دقت رعایت کنید.



1-از خریدن گوشی های بدون جعبه قطعاً خودداری کنید.
2-شماره سریال جعبه و گوشی باید همخوانی داشته باشد.
3-گوشی های نو را از نمایندگی های اصلی که در سطح کشور فروشگاه دارند تهیه کنید.
4-در زمان خرید گوشی های نو حتما به نوع گارانتی و تاریخ شروع آن دقت کنید .
5-از تاریخ شروع گارانتی ترجیحا بیش از دو هفته نگذشته باشد.
6-شماره سریال حک شده روی گوشی و روی کارت گارانتی حک شده باید همخوانی داشته باشند.
7-در صورتی که گوشی مورد نظر شما کار کرده می باشد و یا از گارانتی آن مطمئن نیستید و می خواهید بدانید این گوشی واقعاً در چه تاریخی تولید شده است، از روش ذیل پیروی کنید:

کد #92702689#* را بعد از روشن کردن گوشی وارد کنید، در اکثر مدل های تلفن همراه سریال و تاریخ ساخت گوشی را به شما می دهد.

8-راه دیگر برای تشخیص گوشی نو این است که به اطرا ف باطری و محل قرار گر فتن آن با دقت نگاه کنید در گوشی های نو هیچ خط و اثری از مالش باطری به بدنه گوشی نباید وجود داشته باشد.
9-محل قرار گر فتن سیم کارت در گوشی های نو کاملا تمیز و بدون خط می باشد.
10-در گوشی های که دارای حافظه خارجی می باشند این حافظه نباید هیچ پارتیشنی علاوه بر پارتیشن های اصلی که معمولا مخفی بوده و قابل دیدن نمی باشند داشته باشد.
11-در گوشی هایی که حافظه خارجی ندارند در قسمت
12-در گوشی های نو در قسمت زنگ ها نیز نباید هیچ زنگی اضافه بر زنگ های اصلی وجود داشته باشد.
13-برای اینکه مطمئن شوید گوشی که دارید خریداری می کنید نو است یک راه دیگر نیز وجود دارد و آن این که در قسمت
14-در زمان خرید گوشی های دست دو حتما از فروشنده 24 ساعت مهلت تست بگیرید تا باطری و سایر قسمت های آن را به طور کامل تست کنید.
15-یک راه برای تست باطری گوشی دست دوم این است که چندین بار به صورت پیاپی ( مثلا 5 بار ) گوشی خود را روشن و خاموش کنید اگر باطری این گوشی سالم باشد به اصطلاح نباید خط باطری کم کند یا حد اکثر تا یک خط باطری کم کند، ولی اگر پس از این کار خطوط باطری شما نصف یا کمی کمتر یا بیشتر شد به احتمال قوی باطری گوشی شما دارای اشکال می باشد.
16- در مورد خرید گوشی هایی که دارای حافظه خارجی هستند و یا قابلیت نصب برنامه های گوناگون را دارند دقت بیشتری به خرج دهید اگر در هنگام اجرای یک برنامه یا منو پس از مدتی گوشی دچار مکس طولانی می شود بدانید که این گوشی یا دارای ویروس می باشد و یا نرم ا فزارهای غیر استاندارد روی آن نصب شده که در طولانی مدت برای برنامه اصلی گوشی نیز می تواند مشکل آفرین باشد.
17-ظاهر شدن علائم و یا اعداد بی دلیل، خاموش و روشن شدن مکرر گوشی، خارج شدن ناگهانی از یک برنامه در حین اجرا و خالی و پر شدن خط شارژ گوشی از دیگر نشانه هایی است که در مورد گوشی های با قابلیت نصب برنامه میتواند نشانه غیر استاندارد بودن نرم افزار های نصب شده یا ویروسی بودن و یا در مراحل پیشرفته مشکل سخت ا فزاری گوشی باشد.
18-برسی قیمت و فراوانی لوازم جانبی نظیر قاب و ...
19-در پایان ذکر این نکته ضروری است که در صورتی که شما جز افرادی هستید که گوشی خود را مرتبا عوض می کنید در هنگام خرید گوشی حتما قیمت فروش دست دو آن را نیز جویا شوید تا از میزان افت قیمت احتمالی گوشی مورد نظر خود مطلع باشید چرا که برخی از گوشی ها اصولا دارای افت قیمت بالا می باشند.

Gallery یا Memory و یا قسمت هایی که قابلیت نصب یا کپی برنامه های مختلف در آن وجود دارد نباید هیچ پارتیشن یا فایلی غیر از فایل های اصلی گوشی وجود داشته باشد.Call Duration گوشی زمان 00:00:00 وجود داشته باشد.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

در صورتی که شما پرینتر رنگی دارید اکیدأ به شما پیشنهاد میکنیم این 5 نکته اساسی و مهم را مطالعه کنید چرا که در صورتی که به این 5 ترفند اهمیت دهید و به آنها عمل کنید عمر پرینتر و جوهر آن را تضمین خواهید کرد.



حذف کردن خطوط اضافی:

مشکل: عکسی را چاپ کرده‌اید ولی می‌بینید که در آن خطوط اضافی دیده می‌شوند. این خطوط از کجا آمده‌اند و چگونه از بین می‌روند؟

راه حل: در هنگام چاپ و عکس بیشترین تعداد سوزن‌های جوهرافشان به کار گرفته می‌شوند. اگر همه آنها درست نباشند، حاصل سریعا مشهود خواهد بود که چشم سریعا به آنها پی خواهد بود. این مشکل وقتی بیشتر خواهد شد که به جای برگه معمولی از برگه‌های مخصوص عکس که چند لایه بوده و جوهر به صورت کنترل شده به آنها وارد می‌شود، استفاده کنید. ایجاد خطوط اضافی را به روش زیر می‌توانید از بین ببرید:

قبل از چاپ عکس، تستی از سوزن‌های جوهرافشان بر روی کاغذ معمولی به عمل آورید. برای این منظور می‌توانید توسط گزینه‌های زیر اقدام کنید:

Controlpanel->Printers and Faxes->Properties->General->Print Test page

به برگه تستی چاپ شده نگاهی بیاندازید، اگر خطوط دارای حفره‌هایی بودند، مجبورید که سوزنهای جوهرافشان را پاک کنید و سپس دوباره تست کنید. "البته فراموش نکنید که تمام اینکارها را قبل از تست کردن بر روی برگه چاپی مخصوص عکس که گران می‌باشد انجام دهید".


با وجود پاک کردن سوزن‌ها هنوز کیفیت چاپ بد است. چکار باید کرد؟

مشکل: از پرینتر جوهری خود تنها گاهی وقت‌ها استفاده می‌کنید. متاسفانه هنگام استفاده چنان کیفیت بدی به شما می‌دهد که حتی نمی‌توانید، متوجه چیزی بر روی صفحه چاپ شده شوید. مطمئنا بخاطر مخزن‌های خالی از جوهر نمی‌باشد چرا که آنها را امتحان کرده‌اید.

راه حل: در آن دسته از چاپگرهای جوهری که مغزی و هد چاپگر یک قسمت واحد را تشکیل می‌دهند، مشکل خشک شدن جوهر در هد چاپگر در حالتی که از دستگاه زیاد استفاده نشود، دیده می‌شود.

اگر میزان کثیفی سوزن‌های چاپگر از یک حد مخصوص گذشته باشد، دیگر حتی با پاک کردن سوزن‌ها نیز کاری از دست شما ساخته نیست. در بهترین حالت، کارتریج مورد نظر را از دستگاه خارج کرده و هد چاپگر را با دستمال تمیز و خیسی پاک کنید. برای خیس کردن دستمال از آب معدنی استفاده کنید، چرا که مواد درون آب لوله می‌توانند دوباره باعث گرفتگی سوزن‌ها شوند. اگر این کار هم به شما کمک نکرد، با مسئولیت خودتان می‌توانید کمی خشن‌تر پیش بروید:

دستکاری و پاکسازی درونی با مواد پاک کننده شیشه یا نگه داشتن هد چاپگر در آب گرم.

سوزن‌های جوهرافشان به علت گرما خود را کمی باز کرده و جوهر خشک شده نیز از بین می‌رود.


هد چاپگر را شخصا پاک کنید:

مشکل: فرض کنیم که در چاپگر شما کارتریج و هد چاپگر از هم جدا می‌باشند و به جز آن هم اجازه بیرون آوردن هد از چاپگر به شما داده نمی‌شود. بسیار کثیف شده است و می‌خواهید آنرا تمیز کنید. اما به سوزن‌ها دسترسی ندارید.

راه حل: بعضی از هدهای چاپگر‌ها مثلا در گروه Epson-Stylus در دستگاه به صورت پایدار نصب شده‌اند و پیشنهاد هم نمی‌کنیم آنها را باز کنید. اما باز هم راهی برای تمیز کردن هد از همه کثیفیها وجود دارد. ولی قبل از آن باید از حالتی که در آن ایستاده است خارج شود، چرا که در غیر اینصورت هیچ امکان حرکتی برای آن نخواهد بود. برای باز کردن این قفل، پرینتر را روشن کرده و به محض خارج شدن هد پرینتر از مکان ایستاده خود، پرینتر را از برق بکشید. اکنون دیگر هد چاپگر قابل تکان دادن است.

اکنون دستمال تمیز و خیسی را زیر هد کشیده و با یک دست آن را محکم نگه داشته و با دست دیگر هد را به جهات مختلف حرکت دهید. اگر وقت داشتید مکان اولیه در پرینتر که هد را از آنجا برداشتید، نیزتمیز کنید. بنا به تجربه ما، در این مکان نیز بخشی از جوهرهای خشک شده که با گردو خاک نیز مخطوط شده است وجود دارند.

هنگامی که همه چیز را تمیز کردید، سیم برق را به پریز وصل کنید. چاپگر دوباره روشن می‌شود برای اطمینان می‌توانید برگه‌ای را بصورت تست چاپ کنید.

اگر بیش از حد با جوهر اقتصادی رفتار کنید، برایتان گران تمام می‌شود:

مشکل: وقت تمیز کردن هد چاپگر را نداشته و به این علت مجبور به خریدن فشنگ‌های جدید شده‌اید. البته با اینکه هنوز هم جوهر در کارتریج قدیمی شما وجود داشته است. می‌خواهید مانع از تکرار این موضوع شوید.

راه حل: کمتر صرفه‌جویی کرده و بیشتر چاپ کنید تا بتوانید در جوهر صرفه‌جویی کنید. کمی عجیب به نظر می‌رسد اما درست است.

دلیل: کسی که کم چاپ می‌کند، به احتمال زیاد به جوهر بیشتری نیاز خواهد داشت چرا که با هر بار پاک کردن هد و سوزنها، مقداری جوهر نیز تلف می‌شود.

اگر جوهر از زمان چاپ قبلی در سوزن‌های جوهرافشان خشک شده باشد، حتی ممکن است که احتیاج به چند بار پاک کردن باشد تا بتوانید کیفیت مطلوب را در چاپ خود ببینید.

ناگفته نماند که چاپگرهای جوهری در حقیقت صرفه‌جو نیستند. بلکه جوهر زیادی را هم مصرف می‌کنند تا بتوانند سوزن‌ها را دوباره خالی کنند. شما در صورتی که مرتبا از پرینتر خود استفاده کنید، مانع از این عمل می‌شوید. حتی چاپ صفحاتی از اینترنت نیز کافی می‌باشد، خوبی این صفحات این است که با توجه به وجود عکس و متن، ترکیب عالی برای تمیز نگهداشتن سوزن‌ها خواهید داشت.

مسیر عبور هد چاپگر:

مشکل: شما از چاپ پرینتر خود راضی نیستید. حروف کشیده شده به نظر می‌رسند، عکس‌ها ظرافت مورد نظر را ندارند و خطوط بسیار کثیفند.

راه حل: اگر چنین چیزهایی برای شما مهم می‌باشند، در بیشتر وقت‌ها مسیر گذاری هد چاپگر به شما کمک می‌کند. بنا به مدل پرینتری که استفاده می‌کنید در گزینه‌های زیر مراجعه کنید:

Control panel->Printers and Faxes->Properties->General 

بیشتر مدل‌ها احتیاج به چند برگ کاغذ A4 برای این کار دارند. برای مثال مدل Epson Stylus C86 چهار صفحه A4 را احتیاج خواهد داشت تا عمل alignment را انجام دهد. برگه‌ها هم بدون هیچ مشکلی هم در رو و هم در پشت به چاپ می‌رسند . این کار باعث صرفه‌جویی در مصرف کاغذ می‌شود


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

نوشتن وبلاگ یا سرویس پیام کوتاه یا همان SMS جذابیت زیادی دارد. شاید یکی از دلایل محبوب شدن سایت توییتر ، همین ویژگی این سایت باشد. تصور کنید که سر کار ، یا در مسیر راه ، در مسافرت ، وقتی به اینترنت دسترسی ندارید و در هر زمانی ، هر وقت سوژه‌ای به نظرتان رسید با ارسال یک SMS ، اندیشه‌های خود را روی وبلاگ بیاورید. به سبب کوتاه بودن ذاتی این گونه نوشته‌ها ، هر وبلاگ‌نویس با این کار در واقع شیوه جدیدی از وبلاگ‌نویسی را شروع می‌کند.
چگونه در داخل ایران با SMS وبلاگ بنویسم؟
نوشتن وبلاگ یا سرویس پیام کوتاه یا همان SMS جذابیت زیادی دارد. شاید یکی از دلایل محبوب شدن سایت توییتر ، همین ویژگی این سایت باشد. تصور کنید که سر کار ، یا در مسیر راه ، در مسافرت ، وقتی به اینترنت دسترسی ندارید و در هر زمانی ، هر وقت سوژه‌ای به نظرتان رسید با ارسال یک SMS ، اندیشه‌های خود را روی وبلاگ بیاورید. به سبب کوتاه بودن ذاتی این گونه نوشته‌ها ، هر وبلاگ‌نویس با این کار در واقع شیوه جدیدی از وبلاگ‌نویسی را شروع می‌کند.

در خارج کشور ، تصور می‌کنم سرویس‌های رایگان زیادی برای وبلاگ‌نویسی وجود داشته باشند که بتوان ویژگی SMS‌نویسی را در آنها فعال کرد. اما اگر اشتباه نکنم در داخل ایران فقط پرشین‌بلاگ است که چنین ویژگی‌ای را از مدت‌ها قبل فعال کرده.
پس چاره کار چیست؟
* اگر در پرشین‌بلاگ وبلاگ دارید که مشکلی ندارید و می‌توانید به راحتی با SMS وبلاگ بنویسید.
* اما اگردر پرشین‌بلاگ نمی‌نویسید ، می‌توانید با انجام کارهای زیر به نحوی وبلاگ‌نویس SMSای شوید ، «گرچه مسلما این کار نوعی میانبر زدن است و لطف SMSنویسی واقعی را ندارد» :
?- باز کردن یک وبلاگ در پرشین‌بلاگ و فعال کردن ویژگی وبلاگ‌نویسی با SMS:
- یک وبلاگ در پرشین‌بلاگ باز کنید.
- راهنمای فعال کردن موبایل و استفاده کردن از آن را برای نوشتن وبلاگ با SMS بخوانید. خیلی ساده است.(http://www.persianblog.com/smsblog/)
- بسیار خوب! حالا اولین نوشته خود را SMS کنید و وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را چک کنید تا ببینید متن ارسال شده یا نه.
?- خروجی فید وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را فیدبرنری کنید:
- در مرحله بعد ، به سایت فیدبرنر (http://www.feedburner.com/)بروید و ثبت‌نام کنید.
- آدرس خروجی فید وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را به فیدبرنر بدهید ، در پرشین‌بلاگ معمولا خروجی فید این فرمت را دارد : http://yourblogname .persianblog. com/rss.xml و با آیکون مشخص می‌شود. next را بزنید.
- عنوانی برای خروجی فید فیدبرنری شده خود انتخاب کنید ( در جلوی Feed Title و با کلمات انگلیسی) ، آدرس خروجی فید را هم بنویسید که هر عبارت دلخواهی می‌تواند باشد (در جلوی Feed Address)
- روی activate feed کلیک کنید.
- وارد صفحه‌ای می‌شوید که خبر می‌دهد ، موفق شده‌اید فید وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان را وارد فیدبرنر کنید ، next را بزنید

 ?- خروجی فید را وارد وبلاگ اصلی کنید:
- حالا به اینجا بروید (https://www.feedburner.com/fb/a/myfeeds)و روی نام فید ( و نه آیکون آن) کلیک کنید.
?- روی publicize کلیک کنید.
?- حالا روی BuzzBoost کلیک کنید
?-در صفحه‌ای که ظاهر می‌شود ، در کنار Plain Text Excerpt Length ، شما باید full item را انتخاب کنید و متغیرهای دیگر را مشخص کنید. بهتر است تعداد آیتم‌های به نمایش‌گذاشته شده را زیاد انتخاب کنید. دست آخر روی activate کلیک کنید.
- کدی به شما داده می‌شود که می‌توانید آن را در جای دلخواه وبلاگتان بگذارید تا smsنوشته‌های وبلاگ پرشین‌بلاگی‌تان در وبلاگ اصلی‌تان به نمایش درآید.
- توجه داشته باشید که فیدبرنر هر نیم ساعت خروجی فید وبلاگ‌ها را چک می‌کند ، پس ممکن است از زمانی که sms می‌زنید تا زمانی که نوشته در وبلاگتان ظاهر می‌شود ، نیم ساعت زمان لازم باشد.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

افزایش توانایی های مرورگر شما IE7pro 2.0 Beta 2

نرم افزاری کوچک که با اضافه شدن بر روی Internet Explorer 7 قابلیت ها و توانایی های بسیاری را برای استفاده آسان تر، کاربردی تر، امن تر و ... به این مرورگر اضافه می کند.

قابلیت های نرم افزار:

- افزایش امکانات، قابلیت Tabbed Browsing مرور گر Internet Explorer 7 مانند :
بسته شدن Tab ها با دابل کلیک، توانایی فعال و غیر فعال کردن و مدیریت قابلیت History در Tab ها ، توانایی انتقال منوها و نوار ابزارهای مرورگر، مخفی کردن search bar، توانایی تغییر در تعداد connection های برای اتصال به سرورهای صفحات وب برای افزایش سرعت باز شدن صفحات.
- پشتیبانی کامل از Drag & Drop برای بازکردن لینک ها در Tab های جدید، ذخیره کردن سریع تصویر، جستجوی سریع کلمات در موتورهای جستجوگر و ....
- قابلیت انجام عملیات مختلف به وسیله موس در محیط مرورگر مانند : (open/close a tab, go back, go forward print , scrolling page و ...)
- قابلیت برگرداندن تمام پنجره ها و Tab های بسته شده در هنگام بروز خطا و بسته شدن ناگهانی مرورگر.
- قابلیت تبدیل سریع کل یک صفحه Web به عکس با Format های JPG, BMP , GIF , PNG یا TIFF .
- قابلیت تغییر سریع پروکسی سرور ها.
- بلوکه کردن و جلوگیری از بازشدن صفحه های تبلیغات اینترنتی
و ...


دانلود: IE7pro 2.0 Beta 2 حجم: 1.6 مگابایت
تصاویر: کلیک کنید
مشاهده: سایت رسمی
 

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

آنتی ویروس Symantec AntiVirus Corporate Edition v10.1.7000.7

Symantec

این آنتی ویروس، نرم افزار منتخب سایت وین بتا می باشد. کاملآ رایگان بوده، بروز رسانی آن مستقیمآ از طریق اینترنت امکان پذیر است بدون هرگونه محدودیتی و از موتور قدرتمند جستجوی ساخته شده توسط کمپانی Symantec برخوردار است.

در نگارش جدید نرم افزار امنیتی شرکت سایمانتک این امکان برای شما فراهم شده است که علاوه بر نصب جداگانه آنتی ویروس (Symantec AntiVirus) برنامه ی محافظ ریسک های امنیتی (Security risk protection) را نیز نصب و استفاده نمایید.

علاوه بر استفاده ی عمومی، بدلیل برخورداری ضد ویروس سایمانتک به برقراری ارتباط با شبکه های داخلی مدیران این شبکه ها نیز می توانند از راه دور کنترل این نرم افزار و نحوه عملکرد آنرا کاملآ در اختیار داشته باشند. در صورتیکه قصد استفاده از این ضد ویروس را دارید به یکی از روش های زیر می توانید آنرا مورد استفاده قرار دهید:

برای یک کامپیوتر شخصی که به هیچ شبکه ای وابسته نمی باشد حالت (A stand-alone computer) را انتخاب نمایید. بطور مثال در یک کامپیوتر خانگی و یا یک رایانه قابل حمل (Laptop) شخصی. برای یک کامیوتر متصل به شبکه های محلی که در این حالت یا شما باید به عنوان مدیر شبکه (administrator) باشید و یا از طرف وی اجازه تغییر در تنظیمات ضد ویروس سایمانتک را داشته باشید.

در حالت پیش فرض تنظیمات ضد ویروس سایمانتک جهت جلوگیری از ورود ویروس ها و دور ماندن از ریسک های امنیتی رایج برنامه ریزی شده است. با این وجود، شما می توانید بسته به نیاز خود و یا شرکتتان امنیت این تنظیمات را افزایش و یا برخی از آنها را غیر فعال نمایید.

در صورتیکه ضد ویروس سایماتک توسط مدیر شبکه نصب و اجرا می شود ممکن است برخی از تنظیمات برای شما غیر فعال باشند و یا اصلآ آنها را نبینید. مدیر شبکه می تواند کامپیوتر شما را از راه دور اسکن نماید و یا آنرا بگونه ای برنامه ریزی کند که در روز مشخصی به صورت خودکار کامپیوتر شما اسکن شود.

دانلود: Symantec AntiVirus Corporate Edition v10.1.7000.7 | For Server
 
منبع :http://www.winbeta.net
 
 

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

یاهو مسنجر برای ویستا Yahoo! Messenger for Vista

www,m-c-n.blogfa.com

 

نرم افزار پیغام رسان فوری یاهو مسنجر نسخه مخصوص ویندوز ویستای Yahoo! Messenger for Vista آن منتشر گردید. چند ماه پیش تر کمپانی یاهو تولید و ارائه رایگان این نسخه را به کاربران خود اعلام کرده بود.

پیغام رسان
یاهو مسنجر برای ویستا؛ تفاوت های بسیاری از نسخه های معمول این پیغام رسان دارد. امکاناتی همچون رابط گرافیکی بسیار پیشرفته مبتنی بر ویندوز ویستا، افزایش رابطه نرم افزار با دیگر سرویس های یاهو و امکانات رنگ آمیزی و افزایش زیبایی محیط کار از مهمترین پیشرفت های این نسخه می باشد.

کاربران "ویندوز ویستا" که مایل هستند نسخه نمایشی "یاهو مسنجر برای ویستا" را آزمایش نمایند توجه داشته باشند که در کنار تست امکانات این نسخه از نسخه های پیشین آن که نسخه های 8.1 و 9.0 می باشد، می توانند بهره ببرند.



دانلود: Yahoo! Messenger for Vista - یاهو مسنجر ویژه ویندوز ویستا
مشاهده: صفحه رسمی
مشاهده: عضویت در گروه مرتبط
تصویر ویدیوی: معرفی یاهو مسنجر ویستا

 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   15 بازدید
دیروز:   54  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com