سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
ستیز ، تدبیر را باطل کند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

گوشی های سری N نوکیا شامل N80,N70,N73 و... از گوشی های پرطرفدار حال حاضر بازار هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری 60 کلأ دارای ویژگی های بارزتری هستند ، یکی از این ویژگی قابلیت صدای بالاتر هنگام پخش فایلهای صوتی است. اما در سیستم عامل این گوشی ها ابزار دیگری نیز نهفته است که به شکل پیش فرض فعال نیست ، در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید با اندکی افت کیفیت صدای گوشی سری N خود را تا حد زیادی افزایش دهید.
برای این کار ابتدا باید یکی از آهنگ های گوشی (غیر از زنگهای پیش فرض) را به طریق زیر اجرا کنید:
از طریق منوی گوشی به Gallery بروید. سپس All Files را انتخاب کنید. (ترفندستان) حالا یکی از آهنگ های موجود را اجرا نمایید. همان طور که آهنگ در حال پخش است ، Options و سپس Equaliser را انتخاب کنید. اکنون از میان گزینه های موجود یکی را به دلخواه (مثلأ Rock یا Bass) را به وسیله دکمه وسط انتخاب نمایید. اکنون دکمه Edit را بزنید. در صفحه جدید که مربوط به تنظیم Equaliser است ، تمامی Level ها را به بالاترین حد ممکن ببرید. اکنون در صورتی که دکمه Back را بزنید خواهید دید که صدای آهنگ بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد...
 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

چهارشنبه 86 بهمن 24  7:51 صبح

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

چهارشنبه 86 بهمن 24  7:51 صبح

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

چهارشنبه 86 بهمن 24  7:51 صبح

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 86 بهمن 22  5:39 عصر

 

Image

 

از اینجا دانلود کنید.

پسورد : mobilezone.ir


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

و همچنان می تازد نرم افزارهای امنیتی قدرتمند Kaspersky و حالا ورژنی جدید و در عین حال بسیار قدرتمند که با وجود این نرم افزار امنیت سیستم شما تضمین شده خواهد بود .

لینک دانلود آنتی ویروس
download

لینک دانلود اینترنت سکیوریتی
Download

لینک دانلود Keys
Download


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

یکشنبه 86 بهمن 21  1:15 عصر

یکی از قدرتمندترین ها تو کار خودش!این آنتی وروس برای موبایل  امکانات خیلی زیادی  داره.مثلا وقتی SMS براتون می رسه،اونو  اتوماتیک به طور کامل چک می کنه.ضمنا این امکان رو هم به شما می ده که فرستنده پیام رو تو black list انتی وروس قرار بدید یا تو white list اون قرار بدید.

Smileyمناسب برای گوشی های سری 60 و 70

Smileyحجم:114 کیلو بایت

 Download Now


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

یکشنبه 86 بهمن 21  1:15 عصر

 

 

به گزارش ایسنا، این گوشی تلفن همراه که Diamond crypto نام دارد، از 50 تکه الماس که 10 تکه‌ی آن از نوع آبی کمیاب است، ساخته شده است. قیمت این گوشی 3/1 میلیون دلار، معادل 196/1 میلیارد تومان تعیین شده است. روزنامه‌ی مسکو نیوز در این رابطه اعلام کرد: صفحه‌کلید این گوشی از طلای 18 عیار ساخته شده است و این دستگاه، علاوه بر طراحی بسیار زیبا، از فن‌آوری رمزنگاری پیشرفته برای ارتقای امنیت اجتماعی نیز برخوردار است تا از این طریق اطلاعات مالک گوشی در صورت سرقت حفظ شود.

 

براساس اعلام این شرکت، در ساخت این گوشی از الگوریتم رمزنگاری 256 تکه‌ی قرینه استفاده شده است و سیستم عامل آن ویندوز CE است. بدنه‌ی گوشی از جنس پلاتینیوم، و پوشش آن نیز جعبه‌ی چرمی گران‌قیمتی است که هنگام باز کردن در آن، موسیقی نواخته می‌شود.

با استفاده از 50 عدد الماس و طلای 18 عیار، گران‌ترین گوشی جهان در روسیه ساخته می‌شود.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  8:58 صبح
با عرض سلام به تمام دوستان گلم اگر گوشی n70 دارید میتونید بااین برنامه فلش اون رو روشن کنید ودر مواقع ضروری استفاده کنید بعد از نصب برنامه برای فعال کردن فلش عدد ?????? راوارد نماییدودوبار ok رابزنید و برای خاموش کردن از برنامه خارج شوید ودوباره برنامه رافعال کنید وعدد?????راوارد کنید تا فلش خاموش شود این برنامه تست شده و???درصد کار میکنه

   دانلود                                    


 
   1   2      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 16
امروز:   15 بازدید
دیروز:   14  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com