سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
دانشجویی، بر هر مسلمانی واجب است . هان ! خداوند، جویندگان دانش را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

نرم افزاری برای محافظت سیستم در مقابل spyware ها یا همان جاسوس افزار ها و بد افزار ها به صورت اسکن لحظه ای و کامل با قابلیت شناسایی تروجان ها ، کی لاگر ها و ...

Spyware Doctor™ provides three-way spyware protection for your PC through real-time threat blocking, advanced system scanning and immunization against known browser infections. Spyware Doctor is a multi-award winning spyware removal utility that detects, removes and protects your PC from thousands of potential spyware, adware, Trojans, keyloggers, spybots and tracking threats. Protect your privacy and computing habits from prying eyes and virtual trespassers with the help of Spyware Doctor.

 دانلود نرم افزار آنتی اسپای Spyware Doctor 5.5.0.178 | لینک کمکی دانلود RapidShare
 حجم فایل : 16.8 مگابایت


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

Internet Download Manager یکی از بهترین دانلود منیجر های موجود که سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Internet Download Manager 5.12 :
  - نصب سریع و آسان نرم افزار
  - بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
  - ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
  - قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
  - پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
  - پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
  - افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
  - ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
  - پشتیبانی از انواع پرو.ک.س.ی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP pro.x.y servers
  - قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
  - دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
   - پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان فارسی
  - سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها

آخرین تغییرات صورت گرفته در این نسخه :
  - چک کردن و اجرای خودکار فرآیند نصب اگر نیاز به نصب مجدد اکستنشن "IDM CC" برای مرورگر Firefox  یا مرورگرهایی که بر پایه   Mozilla ساخته می شوند باشد.
  - رفع چند باگ موجود در نسخه قبلی نرم افزار

 دانلود آخرین ورژن Internet download manager 5.12 + کرک نرم افزار + فارسی ساز نرم افزار
 حجم فایل : 2.54 مگابایت
--------------------------------------------
تذکر: برای فارسی کردن نرم افزار پس از دانلود فایل فشرده و Extract کردن آن ، فایل idm_fa.lng را از پوشه Farsi Language در مسیر نصب نرم افزار و در پوشه Languages کپی کنید و نرم افزار را دوباره اجرا کنید.
تذکر: برای کرک کردن نرم افزار مدیریت دانلود Internet download manager 5.12 ،به پوشه Crack رفته و فایل internet.download.manager.v5.12.build.4-nope را در مسیر نصب نرم افزار کپی کنید و سپس آنرا اجرا کنید و دکمه Patch را بزنید. 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 87 شهریور 4  7:45 صبح

لیستی از جدیدترین یوزرنیم و پسورد های لازم برای فعال کردن آپدیت آنتی ویروس NOD32 و ESET Smart Security که به تازگی و در تاریخ 22 ژانویه 2008 منتشر شده است.

:: با استفاده از این username , password شما می توانید آنتی ویروس NOD32 خود را به راحتی و بسیار سریع آپدیت (به روز) کنید و از کامپیوتر خود را از انواع ویروس و تروجان و ابزارهای جاسوسی و ... در امان بدارید!

 دانلود لیست جدیدترین یوزرنیم و پسورد برای آپدیت آنتی ویروس NOD32


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

برقراری یک محیط امن برای سیستم های کامپیوتری متعلق به شرکت ها و یا خانگی به یک اندازه دارای اهمیت می باشند. ویروس ها ، هکرها ، برنامه های مخرب و جاسوسی و ... همگی امروزه به عنوان مهمترین تهدید های سیستم های کامپیوتری محسوب می شوند که مدیران سیستم ها و کاربران با استفاده از نرم افزارهای حفاظتی و آنتی ویروس در مقابل آن ها مقابله می کنند. این نرم افزارها که توسط شرکت های امنیتی برای کاربران فراهم می شوند به آن توانایی مراقبت از سیستم ها را می دهند.
Avg AntiVirus یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای آنتی ویروس از نظر سابقه در میان برنامه های ضد ویروس می  باشد. در این نرم افزار با یک هوش مصنوعی مناسب کاربران قاردند تا در زمان آلوده شدن سیستم ها به ویروس ، اقدام به پاکسازی آن ها نمایند. همچنین به کمک این نرم افزار آنتی ویروس کاربران با امنیت بیشتری قادر به گشت زنی و در اینترنت و وب می باشند. این نرم افزار با نظارت مداوم بر عملکرد سیستم و فایل های اجرایی و پروسه های اجرا شده در حافظه مانع از اجرای ویروس ها و آلودگی سیستم ها می شود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Grisoft می باشد.

آخرین نسخه آنتی ویروس قدرتمند و محبوب AVG

 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG 7.5 2008 Portable نسخه پرتابل (قابل حمل)
 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG AntiVirus Plus Firewall v7.5.516 cracked کرک شده
 دانلود آنتی ویروس قدرتمند AVG Internet security 7.5 + serial به همراه سریال نرم افزار


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

?? آموزش ترفندها و رازو رمزهای وبلاگ نویسی از مبتدی تا حرفه ای(قسمت سوم)  ??

 

خوب در ادامـــه بحثمون میرسیـــم به گام سوم در افزایش آمار و محبوبیت وبلاگ .

گام سوم:::>>> گام بعــدی که باعث افزایش حتمی آمار وبلاگ شمـــــا میشه و من در ابتدا و تـــا الان هم حتی از اون استفــــاده می کنم، تبادل لینک ، لوگو ، بنر و ...  با وبلاگ ها و وبسایت هــــاست .

از وبلاگ هــای کوچیک و کم بازدیـــد تا وبسایت هـــــــای بزرگ . به همه خیلی دوستــــانه پیشنهاد تبادل لینک بدیــــد .

توی یــک پست هم آمادگیتـــون رو برای تبادل لینک یا ... بنویسیــد . طولی نمیکشـه که تاثیـــر این کار رو در افزایش آمار وبلاگتون می بینیـــد .

توجـه: این تبادل شمــــا می تونه هم به صورت لینک باشـه و شایــد ازون مهمتر تبــادل لوگو یا بنر باشــه(که در بالا  هــم بهشــون اشـــاره شـد)  و هـــر کـدوم در جــــای خودشون مهم هستـــــن .

موضوع بعـــدی که از اهمیت فوق العــــاده ای در تبادل لینک داره، موضوع و نام لینک شمـــاست . یا شمایل و تبلیغات لوگو و بنر شما . این خیلی مهمه که لوگو یا لینک وب شمـــا با چه اسمی تو وب دیگــــران قرار بگیــره . اسم لینک شما بایـــد هم متناسب با محتوای وبلاگتون باشــه و هم خواننده رو جذب کنــــه .

نکته: برای دیده شدن بهتــــر لینک و به چشم اومدن اون ، باید اونو از بقیه لینک ها متمــایز کنید و واسه این کار می تونید با قرار دادن لینک بین این شکل ها اونو زیباتــــــر کنید.  (  ??? ، >><< ، ++++ ، ****  )

و برای لوگو هـــم باید اونو با زرق و برق بســـازیـد .

 توصیه من اینـــــه که از نامهــــای دروغی که هیچ ربطی با موضوع وبلاگتــــون نداره استفــــاده نکنید . مثلا اونایی که می نویسن عکس های جشن تولد فلان بازیگر . در صورتی که خبـــــری از عکس نیست و الکی اســــم بازیگـــرا رو هم خراب می کنــــن .

خلاصه بهتون بگم که اگه دنبال محبوبیت هستیــد پیشنهــــاد هیچ وبلاگی  رو رد نکنیـــد و به همه اهمیت بدیــد تا اعتبـــار بیشتری پیدا کنیــد و دوستـــای اینترنتی تــون هـم زیـاد بشـــه .

راستـی این رو هم بگـــــم که بعد از رعـــــایت گام به گام مــــواردی که توضیح داده میشـه واسه افزایش آمار وبلاگ ، عجله نکنید . شاید در بعضی مــــوارد یه مقدار (شاید) طـــــول بکشه . واسه من که خـــدا رو شکــر جــواب داده .

حق نگـــهدارتـون .

 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 87 شهریور 4  7:40 صبح

+++ ویروس اسکن مکافی برای موبایل +++

 

سلام دوستــــــــان. خیلی وقت بود در مورد موبایل پست نداشتیــــــــم که امروز با دست تقریبــــا پر اومدم . با یه ویروس اسکن واســــه موبایل . فرمتش جاوا هست و روی اکثر گوشیهــــا جواب میده. معروف ترین کمپانی ویروس اسکن یعنی همون مکافی خودمون . امیدوارم به دردتـــــون بخوره .

 

وبلاگ تخصصی وبلاگ نویسی و موبایل 

  حجم: 263 کیلوبایت

  دانلود

  منبع: سایت تخصصی وبلاگ نویسی

 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

?? آموزش ترفندها و رازو رمزهای وبلاگ نویسی از مبتدی تا حرفه ای(قسمت اول)  ?? 

سلام دوستان .

میدونیــد... ، یه رســم بدی که بین وبلاگ نویســـــا باب میشه اینه که طرفـــــی که مبتدی هست بایــــد اونقــدر از این وب به اون وب ، ازیـــن صفحه به اون صفحه تو اینترنت و مجله و هـــــزار جـــــای دیگه سگـدو بزنه تا بتونه تو وبلاگ نویسی خودشــو بالا بکشه. بعد به خاطر زحماتی که کشیده، حاضر نیست راه و چاه رو نشون بقیه بده و شاید حق هم داره . ولی از طرفتی هم خوشبختــانه امروز قالبهای وبلاگ و کدهای جاوا از انــواع مختلف و بصورت رایگـــان به سادگی واسه استفــــاده پیدا میشه . حـالا منظور من از این حرفــا این بود، یعنی می خواستم این موضوع رو بگم که می خوام طی یه عملیــــات و به مــــرور زمــان تا جایی که بتونـم رمز و رازها و ترفندهای وبلاگ نویسی و درواقع تجربیاتــــم تو این زمینه و مخصوصــــا افزایش آمـــار بازدید(که سوال و هدف خیلی از دوستـــامون هست) رو در پست های مختلف بگـــم . ان شــــاءا... .

امروز هم از چیـــزای بسیـــــار ساده و پیش پا افتاده ای که شاید کمتر کسی به اون توجه میکنه شـــروع می کنم .

قدم اول:::>>> یکی از مـــوارد مهمی که بایـــد تو وبلاگ نویسی بهش توجه بشه ، قالب وبلاگ هست . ببینیـد دوستان، وبلاگ شمـــا باید جذابیــــت و گیــــــرایی داشته باشه . واین مورد با یه قالب شیــک و متنــــاسب موضوع وبلاگ، تامین میشه . قالب وبلاگ شما از طرفی نشــان دهنده شخصیت و عواطف و احساســـــات شمـاست . پس همین امـــروز دنبال یه قالب خوب و زیبـــا واسه وبتــون باشیـد و کم کم این قالبهای آمــــــاده سایت های پشتیبــــــان رو کنــار بذارید . البته در مورد خصوصیــــات یه قالب خوب سر فرصت به طـــور مفصــل باهم صحبت می کنیـــم .

توجه: در انتخـــــاب و استفـــاده از قالب باید به این نکته مهــم توجه داشته باشیـد که سرعت لود قالب، اهمیت کمتری از زیبایی اون نداره . پس سعی کنیـــد از قالب هایی استفاده کنید که سرورهای بزرگ پشتیبــان عکس ها و مطالبشــون باشـن تا با مشکل لــــود نشدن عکس هـا و کاسته شدن از زیبایی وبلاگتـــان مواجه نشیـد .

قدم دوم:::>>> ان شاءا... در پست های آینـــــده ....

موفق باشیـــــد . یا حق!

 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

?? آموزش ترفندها و رازو رمزهای وبلاگ نویسی از مبتدی تا حرفه ای(قسمت دوم) ??

خوب ادامه بحثمون ...

 .قسمت اول این مطلب رو می تونید با این لینک ببینید

قدم دوم:::>>> خوب در این قسمت راجع به پست ها باهم صحبت می کنیم. در قسمت و قدم اول گفتیم که باید یه قالب مناسب واسه وبتون انتخاب کنید که دارای جذابیت و ویژگی های منحصر به فرد باشه . اما بحث امروزمون در مورد پستها ، اینه که مطالب شما در وبلاگ یعنی همون پست هاتون باید هم ظاهر خوبی داشته باشه و مهمتر از اون ، از محتوای خوبی برخوردار باشه . در واقع سعی نکنید هر مطلبی رو که به چشتون میاد وردارید و بذارید تو وبلاگتون . خوب ، اینجا دو بحث پیش میاد .

1. ظاهر پست ها 2. محتوای پست ها

ظاهر مطالب شما باید بسیار جذاب باشه تا به چشم خواننده ها بیاد . برای این مورد میتونید از ترفندهای زیر استفاده کنید .

1. اولا یه فونت مناسب(معمولا تاهما) و البته با یک سایز مناسب(بسته به سلیقه خودتون) انتخاب کنید .

توجه: هرچه سایز فونت کوچیکتر باشه ، زیباتره. من سایز 5/8 رو بهتون پیشنهاد میکنم .

2. برای مطالبتون سرتیتر یا عنوان انتخاب کنید و اونو با یه اندازه و رنگ متقاوت در بالای پست قرار بدید .

3. برای زیباتر کردن پستهاتون میتونید از آیکون های ریز و کوچک استفاده کنید . البته در جای مناسب . من یه بسته از این آیکون ها واستون آماده کردم که میتونید اونو به همراه ادامه ترفندها در ادامه مطلب ببینید… 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 87 شهریور 4  7:40 صبح

>>>  تم نوکیا سری 60  <<<

 

سلام. یه مدت بود تم نذاشته بودم .

این هم یک تم زیبا و تقریبا فانتزی برای نوکیاهای سری 60 . راستی اگه طرز استفاده از این فایلها یعنی نحوه اجرا در موبایل رو بلد نیستید ، میتونید از اینجا کمک بگیرید . بازم اگه سوال یا مشکلی داشتید بپرسید .

 

 

 

  حجم: 182 کیلوبایت

  پسورد: sadtasalam.blogfa.com

  دانلود

  منبع: سایت تخصصی وبلاگ نویسی

 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

دوشنبه 87 شهریور 4  7:40 صبح

این هم عکس هایی از بازیگران سریال ترانه مادری که این شبا خیلی طرفدار پیدا کرده .

دایی فرخ(دانیال حکیمی):

وبلاگ تخصصی وبلاگ نویسی

 

عمه فرخنده(فاطمه گودرزی):

وبلاگ تخصصی وبلاگ نویسی

 

چون یه مقدار زیاده ، بقیش تو ادامه مطلب...

 

 

 


 
<      1   2   3   4   5   >>   >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   12 بازدید
دیروز:   54  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com