سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

به نظره من خداییش به درد میخوره!!!!!!!!!!!!
Finglish2farsi

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح
یک بوتر قدرتمند که ساخته های NEO که در سایت نئو بصورت فروشی بود جدیدا توسط RaMin___DaRiushکرک شد . شما میتونید این بوتر فروشی را بصورت رایگان دانلود نمایید.  برنامه های که کرک میشوند یه سری از آنتی ویروسها برنامه رو آلوده تشخیص میدند پس نگران آلوده بودن برنامه نباشید این بوتر آخرشه با پکتهای که ارسال مکنه قربانی رو خیلی سریع در کوتاه ترین زمان بوت می کنه

بوتر قدرتمند S3rial-Killers Reborn V1


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

برای اینکه رنگ ScrollBar صفحه سایت خود را عوض کنید کافی است کد زیر را در ابتدای برنامه خود اضافه کنید. (تقریبا بعد از تگ )

<STYLE type=text/css>
BODY {
SCROLLBAR-FACE-COLOR: #739cbd;
SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #ffffff;
SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #1f1f1f;
SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #739cbd;
SCROLLBAR-ARROW-COLOR: #ffffff;
SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #cee6f2;
SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #ffffff
}
</STYLE>

خب یک توضیحی در مورد این سورس بدم...

اول اینکه این چند خط کد از دستورات CSS‌پیروی میکنه که در تگ Style قرار گرفته است.

Scrollbar-face-color: در این قسمت رنگ اصلی اسکرول را تعیین می کنید.

Scrollbar-shadow-color: در این قسمت رنگ سایه اسکرول را مشخص می کنید (خط موجود در سمت راست و پایین اسکرول)

Scrollbar-highlight-color: در این قسمت رنگ قسمت روشن اسکرول را مشخص می کنید (خط موجود در سمت چپ و بالای اسکرول)

Scrollbar-3dhigh-color: این پارامتر رنگ بوردر (خط) دور اسکرول را مشخص می کند. (خط کلی در دور تا دور اسکرول)

Scrollbar-darkshadow-color: خط دوم سایه اسکرول را مشخص می کند . (این خط بر روی خط سایه که در سمت راست و بالای اسکرول است قرار میگیرد)

Scrollbar-track-color: این قسمت رنگ زمینه اسکرول را مشخص می کند.

Scrollbar-arrow-color: رنگ فلش های موجود در کلیدهای بالا و پایین اسکرول را تغییر می دهد.
 
 
http://www.majidonline.com :منبع 

<:P:>


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

مقدمه
اطلاعات در سازمان ها و موسسات مدرن، بمنزله شاهرگ حیاتی محسوب می گردد . دستیابی به اطلاعات و عرضه مناسب و سریع آن، همواره مورد توجه سازمان هائی است که اطلاعات در آنها دارای نقشی محوری و سرنوشت ساز است . سازمان ها و موسسات می بایست یک زیر ساخت مناسب اطلاعاتی را برای خود ایجاد و در جهت انظباط اطلاعاتی در سازمان خود حرکت نمایند . اگر می خواهیم ارائه دهنده اطلاعات در عصر اطلاعات بوده و صرفا" مصرف کننده اطلاعات نباشیم ، در مرحله نخست می بایست فرآیندهای تولید ،عرضه و استفاده از اطلاعات را در سازمان خود قانونمد نموده و در مراحل بعد ، امکان استفاده از اطلاعات ذیربط را برای متقاضیان ( محلی،جهانی ) در سریعترین زمان ممکن فراهم نمائیم . سرعت در تولید و عرضه اطلاعات ارزشمند ، یکی از رموز موفقیت سازمان ها و موسسات در عصر اطلاعات است . پس از ایجاد انظباط اطلاعاتی، می بایست با بهره گیری از شبکه های کامپیوتری زمینه استفاده قانومند و هدفمند از اطلاعات را برای سایرین فراهم کرد . اطلاعات ارائه شده می تواند بصورت محلی ( اینترانت ) و یا جهانی ( اینترنت ) مورد استفاده قرار گیرد . فراموش نکنیم در این هنگامه اطلاعاتی، مصرف کنندگان اطلاعات دارای حق مسلم انتخاب می باشند و در صورتیکه سازمان و یا موسسه ای در ارائه اطلاعات سهوا" و یا تعمدا" دچار اختلال و یا مشکل گردد ، دلیلی بر توقف عملکرد مصرف کنندگان اطلاعات تا بر طرف نمودن مشکل ما ، وجود نخواهد داشت . سازمان ها و موسسات می بایست خود را برای نبردی سخت در عرضه و ارائه اطلاعات آماده نمایند و در این راستا علاوه بر پتانسیل های سخت افزاری و نرم افزاری استفاده شده ، از تدبیر و دوراندیشی فاصله نگیرند . در میدان عرضه و ارائه اطلاعات ، کسب موفقیت نه بدلیل ضعف دیگران بلکه بر توانمندی ما استوار خواهد بود. مصرف کنندگان اطلاعات، قطعا" ارائه دهندگان اطلاعاتی را برمی گزیند که نسبت به توان و پتانسیل آنان اطمینان حاصل کرده باشند . آیا سازمان ما در عصر اطلاعات به پتانسیل های لازم در این خصوص دست پیدا کرده است ؟ آیا در سازمان ما بستر و ساختار مناسب اطلاعاتی ایجاد شده است ؟ آیا گردش امور در سازمان ما مبتنی بر یک سیستم اطلاعاتی مدرن است ؟ آیا سازمان ما قادر به تعامل اطلاعاتی با سایر سازمان ها است ؟ آیا در سازمان ما نقاط تماس اطلاعاتی با دنیای خارج از سازمان تدوین شده است ؟ آیا فاصله تولید و استفاده از اطلاعات در سازمان ما به حداقل مقدار خود رسیده است ؟ آیا اطلاعات قابل عرضه سازمان ما ، در سریعترین زمان و با کیفیتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان متقاضی قرار می گیرد ؟ حضور یک سازمان در عرصه جهانی ، صرفا" داشتن یک وب سایت با اطلاعات ایستا نخواهد بود . امروزه میلیون ها وب سایت بر روی اینترنت وجود داشته که هر روز نیز به تعداد آنان افزوده می گردد . کاربران اینترنت برای پذیرش سایت سازمان ما ، دلایل موجه ای را دنبال خواهند کرد . در این هنگامه سایت داشتن و راه اندازی سایت ، اصل موضوع که همانا ایجاد یک سازمان مدرن اطلاعاتی است ، فراموش نگردد. سازمان ما در این راستا چگونه حرکت کرده و مختصات آن در نقشه اطلاعاتی یک سازمان مدرن چیست ؟
بدیهی است ارائه دهندگان اطلاعات خود در سطوحی دیگر به مصرف کنندگان اطلاعات تبدیل و مصرف کنندگان اطلاعات ، در حالات دیگر، خود می تواند بعنوان ارائه دهنده اطلاعات مطرح گردند. مصرف بهینه و هدفمند اطلاعات در صورتیکه به افزایش آگاهی ، تولید و ارائه اطلاعات ختم شود، امری بسیار پسندیده خواهد بود . در غیر اینصورت، مصرف مطلق و همیشگی اطلاعات بدون جهت گیری خاص ، بدترین نوع استفاده از اطلاعات بوده که قطعا" به سرانجام مطلوبی ختم نخواهد شد .


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

افزایش سرعت بارگزاری صفحات یکی از مسائل مهم در طراحی صفحات وب می‌باشد. در صورتی که زمان بارگزاری یک صفحه وب طولانی باشد، معمولا" کاربران از مشاهده آن صفحه صرف نظر می‌کنند و دیگر به آن باز نمی‌گردند این به معنی از دست دادن کاربران سایت می‌باشد که برای مدیران یک سایت اصلا" خوشایند نیست. در ادامه ده روش موثر برای افزایش سرعت بارگزاری صفحات وب بیان می‌شود.

1. استفاده از
CSS برای ایجاد قالب و طرح صفحه به جای Table
CSS یا Cascading Style Sheetsها به دلایل زیر از Tableها سریعتر بارگذاری می‌شوند:

  • مرورگرها قبل از نمایش محتویات یک جدول دو بار آن را مرور می‌کنند. یک بار برای مشخص شدن ساختار آن و یک بار هم برای تعیین محتویات آن.

  • جداول (Tables) در یک مرحله بر روی صفحه به نمایش در می‌آیند. هیچ قسمتی از یک جدول بر روی صفحه ظاهر نمی‌شوند تا اینکه تمام جدول همراه با محتویات آن به طور کامل بارگذاری و پردازش شود.

  • عمل موقعیت دهی و یا ایجاد یک فضای خاص در جداول معمولا" با استفاده از تصاویر کوچک خاصی (Spacer Images) صورت می‌پذیرد.

  • بطور کلی CSS ها کد کمتری نسبت به جداول نیاز دارند.

  • تمام کدهای مورد نیاز برای ایجاد طرح و نمای صفحه قابلیت جایگزین شدن با یک فایل CSS خارجی را دارند. که این فایل پس از یک بار فراخوانی در کامپیوتر کاربر ذخیره (cache) می‌شود. اما قالب‌های ایجاد شده با استفاده از جداول در هر صفحه HTML تکرار می‌شوند و با درخواست هر صفحه جدید دوباره باید بارگذاری (Download) شوند.

  • با استفاده از CSS ها امکان تعیین ترتیب بارگذاری صفحه وجود دارد. یعنی می‌توان محتویات اصلی صفحه را قبل از بارگذاری تصاویر با حجم بالا به نمایش درآورد. این کار قطعا" کاربران سایت شما را خوشحال خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر با CSS و کارهای جالبی که می توان با آن در یک سایت انجام داد می توانید از آموزشهای خوب و مفید سایت HTML Dog استفاده کنید.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 19  2:41 عصر
<:P:>سرویس FTP)File Transfer Protocol) یکی از قدیمی ترین و متداولترین سرویس های موجود بر روی اینترنت است . از سرویس فوق ، بمنظور ارسال و دریافت فایل در یک شبکه استفاده می گردد. سرویس FTP ، توسط عموم کاربران اینترنت استفاده و بعنوان استانداردی برای ارسال و دریافت فایل در شبکه ( اینترانت ، اینترنت ) توسط اکثر سیستم های عامل پذیرفته شده است
ویندوز 2000 بهمراه خود از یک سرویس دهنده FTP استفاده می نماید که بعنوان بخشی از IIS در نظر گرفته می شود. مدیران سیستم با استفاده از سرویس فوق و ترکیب آن با سایر امکانات ارائه شده توسط ویندوز ، قادر به ایجاد و پیکربندی یک سایت FTP با ضریب امنیتی مناسبی خواهند بود.در ادامه و بمنظور ایمن سازی یک سایت FTP ، پیشنهادات متعددی ارائه می گردد.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 19  2:41 عصر
اگر از windows messenger رنج میبرید و نمی خواهید در startup شما باشد و برای همیشه حذف شود به مسیر زیر برید:


Start > Run


حالا کد زیر را کپی (Copy) و در پنجره Run بازنشانی (Paste) کنید و OK رو بزنید:


به همین راحتی حذف میشه .


 
<      1   2   3   4      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   0 بازدید
دیروز:   54  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com