سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مردم دنیا همچون سوارانند که در خوابند و آنان را مى‏رانند . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  8:48 صبح

به نام آنکه هر چه داریم و هر چه هستیم از اوست

نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی که از چند روز گذشته در لاس وگاس آمریکا آغاز به کار کرد، با آخرین حضور بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت در دنیای فناوری و به عنوان رئیس بزرگترین غول نرم افزاری دنیا همراه بود.
یکی از مهمترین حوادث نمایشگاه محصولات مصرفی لاس وگاس ???? (Ces ????) آخرین حضور رسمی بیل گیتس در عرصه فناوری اطلاعات بود. همین مسئله موجب شد که از سه ساعت قبل از مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، تحلیلگران، روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان، توضیح دهندگان و کنجکاوان در مقابل هتل محل اقامت بیل گیتس در لاس وگاس به انتظار ورود معروفترین مرد دنیای فناوری اطلاعات بنشینند.
در حقیقت بیل گیتس سال گذشته اعلام کرد که از نوامبر ???? رسما از ریاست مایکروسافت کناره گیری کرده و این سمت را به استیو بالمر، مدیر اجرایی خانه ردموند واگذار خواهد کرد. بنابراین نمایشگاه Ces آخرین موقعیت مهمی است که بیل گیتس می تواند شخصا به معرفی محصولات شرکت خود بپردازد.
به این ترتیب بیل گیتس با درک اهمیت این موقعیت استثنائی، هدیه ویژه ای را برای طرفداران و شیفتگان خود و شرکتش به ارمغان آورد.
در حقیقت بنیانگذار مایکروسافت، یازدهمین و آخرین سخنرانی خود را در نمایشگاه لاس وگاس در قالب یک ویدیوی سرگرم کننده که باحضور شخصیتهای معروفی چون "باراک اوباما" و هیلاری کلینتون (نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا)، ال گور (برنده جایزه نوبل صلح)، استیون اسپیلبرگ (کارگردان فیلمهای علمی تخیلی)، جورج کلونی (هنرپیشه هالیوودی) و "بونو فاکس" با برگزاری یک برنامه موسیقی "راک" که خود با گیتار اجرا کرد به نمایش گذاشت و به این ترتیب بازنشستگی خود را اعلام کرد.
گیتس پس از اجرای این برنامه تفریحی، سخنرانی جدی خود را این گونه آغاز کرد: "از بسیاری جهات ما تنها در آغاز راه هستیم. در ?? سال آینده، فناوری زندگی ما را غنی تر، متصل تر، بهره ور تر و رضایت بخش تر می کند."
براساس گزارش روزنامه گاردین، بنیانگذار مایکروسافت در کنار همکارانش به تشریح استراتژی آینده شرکت ردموند پرداخت و اظهار داشت: " افزایش کیفیت نمایشگرهای پیشرفته برای نمایش فیلم، تصویر، بازیهای ویدویی و ...، اتصال به اینترنت، سازگاری بیشتر با دستگاههای مختلف و تسهیل در استفاده و سرانجام فعل و انفعال با ماوس و صفحه کلید فاکتورهای مهم استراتژی آینده مایکروسافت است."
بیل گیتس در این نمایشگاه به شرح جزئیات بیشتر رایانه میزی "سطح" (Microsoft Surface) پرداخت و توضیح داد که این رایانه میزی در حقیقت یک میز بزرگ پوشیده از نمایشگر "ال سی دی" (کریستال مایع) حساس به لمس است که تمام عملکردهای خود را تنها با لمس صفحه انجام می دهد.
رئیس مایکروسافت در این سخنرانی به معرفی کلی محصولات این شرکت شامل سیستم عامل "ویندوز ویستا" برای رایانه، "ویندوز لایو" برای اینترنت و "ویندوز موبایل" برای تلفن همراه، کنسول بازی "ایکس باکس ???"، نرم افزار Mediaroom که امکان نمایش بازیهای المپیک ???? پکن را روی پرتال "ام اس ان" فراهم می کند و پخش کننده چند رسانه ای "زون" پرداخت.
بیل‌ گیتس متولد اکتبر ????است . تنها پسر ویلیام گیتس، یکی از سرشناس‌ترین وکلای آمریکا. متاهل و پدر دو دختر و یک پسر. همسراو ملیندا فرنچ (Melina French)نام دارد و برنامه‌نویس کامپیوتر است . طبق تازه ترین اطلاعات "بیل " ?? میلیارد دلار دارایی دارد و در آلبوم افتخارات خود "شخصیت برگزیده" سال ????، هفتمین مرد قدرتمند دنیای تجارت و دومین مرد سخاوتمند دنیا را ثبت کرده است .
----------------------------
به نظر بنده واقعا حیف می شود که بیل گیتس از دنیای فناوری خداحافظی کند ولی خوب دنبال کار ارزشمندتری می رود که خود جای تشویق دارد. همه ما کسانی که با فناوری و آی تی سر و کار داریم باید ممنون بیل گیتس و همکاران او باشیم.

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  8:48 صبح

به نام ایزد یکتا

با سلام خدمت شما دوستان

یک تحقیق اجمالی راجع به فشرده سازی داشتم اینجا می گذارم تا اگر شما دوست داشتید دانلود کنید. کم حجم و کوتاه هست.

برای دریافت فایل pdf اینجا را کلیک کنید.

موفق و پیروز باشید.

------------------------------------

پی نوشت:

دوستان گفتند این لینک nose click داشته.من لینک پرشین گیگ را هم می گذارم اما متاسفانه بعضی دوستان در باز کردنش مشکل داشتند.>> پرشین گیگ


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح
 با سلام به شما دوستان عزیز

 برای پست امروز یک کلیپ آموزشی آوردم که هیچ جا پیدا نمی کنید

 در این کلیپ ....!!!!

آموزش کامل هک کردن آی دی یاهو مسنجر فقط با یک کد این آموزش صد در صد آزمایش شده و کار هم میکنه

 کارش اینه که کد رو از طریق ایمیل خودتون به قربانی می فرستین و .......!!!! 

 خوب دیگه به ادامه ی مطلب برین و کد و کلیپ آموزشی رو دریافت کنید

 دانلود کلیپ آموزشی هک آی دی یاهو مسنجر

 دانلود کد هک یاهو مسنجر

Image and video hosting by TinyPicنظر بدهههههههههههه


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح
اینم نسخه گرافیکی برنامه Dialup Password Recovery

Download


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح

TweakMASTER PRO نام مجموعه ای نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای از شرکت Hogel Technology در زمینه ی بهبود فعالیت های شما در اینترنت و افزایش سرعت آن میباشد و متشکل از بخش ها و نرم افزار های گوناگونیست که داشتن آن برای هر سیستمی امتیازیست .

ابزارهای مفید موجود در این مجموعه ابزارهای اینترنتی مفید شامل به شرح زیر است :

Internet Connection Optimization- بهینه سازی اتصال به اینترنت: در این بخش شما با چند کلیک ساده قادر به بهینه سازی سرعت و تنظیمات اتصال سیستم خود می باشید که به بالا رفتن محسوس سرعت اینترنتتان منجر می شود ! این بخش با انواع اتصالات dial-up, DSL, Cable و Wireless سازگار است .

LinkFox - ابزاری برای فیلتر گذاری بر روی اینترنت اکسپلورر و نمایش تنها سایتهایی که شما مایلید !

DU Meter - نرم افزار بسیار مفید و جالب این شرکت که به اندازه گیری میزان اتصال به اینترنت می پردازد . و میزان اتصال روزانه, هفتگی و ماهانه ی شما را به صورت آمارهای متنی و گرافیکی در اختیار شما قرار می دهد .

DNS Accelerator - ابزاری که به طور هوشمندانه سرعت اینترنت شما را افزایش داده و موجبب اتصال هرچه سریعتر شما به وب سایتهای گوناگون می شود .

Connection Speed Measurement - ابزاری برای اندازه گیری دقیق سرعت اتصال شما و تصمیم گیری بر اینکه چه سیستم بهینه سازی برای این اتصال مفید تر است .

Clock Synchronization - ابزاری برای سازگار کردن ساعت سیستم با برترین و دقیق ترین ساعت های جهان به صورت طبقه بندی شده . برای مثال به طور هفتگی یا روزانه یا ماهانه ساعت خود را با آن ساعت به طور دقیق به روز و تنظیم کند .

Network Connections Viewer - نمایش دقیق اتصال های سیستم شما و بررسی پورت های درگیر و گوش دادن به فعالیت آن ها .

WhoIs - گرفتن اطلاعات در رابطه با آی پی ادرس ها و آدرس سایتها در آورد جزییات در مورد آنها فقط با یک کلیک در محیط این ابزار !

Keep Connected - یکی از مشکلات بسیاری از ISP های درجه ی چندم این است که خطوط اینترنت آنها هرچند وقت یک بار قطع می شود یعنی شما پس از مدتی اتصال خود به خود Disconnect می شوید .

این ابزار به شما کمک می کند تا قبل از اتمام اعتبارتان همیشه متصل بمانید !

www.sorosh-hacker.blogfa.com   دانلود برای دانلود کلیک کن
 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح

نرم افزاری جهت deocde کردن هش های MD5 , قابل استفاده برای هکر ها و کرکر ها ی مبتدی . دارای قابلیت کرک کردن هش هایlow alpha
numeric
هدف از نوشتن این نرم افزار ساده و کم حجم تنها سرعت بخشیدن به کار شما بوده , همچنین نرم افزار دارای سرور اختصاصی نبوده و از سایت های دیگر استفاده میکند پس امکان از کار افتادن پس از مدتی وجود دارد .
جهت تست کردن : fcea920f7412b5da7be0cf42b8c93759
با تشکر از نیما و بهروز عزیز
موفق باشید .
فایل های ضمیمه
نوع فایل: rar MD5.rar (189.2 کیلو بایت, 536 views)

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح
Thumbs up2 Phpbb Defacer By Q7x

PHPBB DEFACER برنامه ای برای هک کردن Forum های PHPBB به صورت Remote می باشد. این برنامه به شما اجازه Run کردن دستورات در سرور و یا ساختن یک USER ادمین و یا هک کردن به صورت SQL Injaction را می دهد.این نسخه Private می باشد و قابلیت اجرا کردن یک Backdoor با پورت 4000 را دارد که شما تنها با یک تلنت می توانید به آن وصل بشوید.
قربان همگی
فایل های ضمیمه
نوع فایل: rar SETUP.rar (1.48 مگا بایت, 859 views)
اینم تقدیم به اقا رامین گل

 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح

ورژن جدید برنامه DemonFakeMailer  

 تو این ورژن دفترچه ادرس هم به برنامه اضافه شده ! که می توانید هر چقدر ایمیل که خواستید به ان اضافه کنید  ودر هنگام فرستادن می توانید از دفترچه ، ادرس های ایمیل را انتخاب کنید که هر بار مجبور نشوید بنویسید (حتما باید از حالت زیپ در بیاورید) این برنامه برای سند کردن ایمیل از Smtp  استفاده نمیکندوخوبی دیگرش اینه که میل قشنگ میره تو Inbox کلی قابلیت داره که شما میتوانید متن خود را ویرایش کنید

 (Bold,Italic,Underline,Font,Undo,Redo,Number,…)

من خودم برای فرستادن ایمیل از این برنامه استفاده می کنم!

 

                                           Download 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح
این هم یکی از جدید ترین و قویترین تروجان ها برای هک کردن سیستم
این تروجان امکانات  زیادی دارد نظیر : فرمت کردن درایو های قربانی ، دسترسی به کنترل پنل قربانی ، دانلود و اجرا یا آپلود فایل روی هارد قربانی ، کی لاگر  و....
به وسیله این تروجان تقریباً هر کاری که دوست داشته باشید میتونید با قربانیتون انجام بدید.
یکی از مشگلات این تروجان سرور 342 kb است که خوده تروجان حلش کرده به این صورت که برای سرور اصلی یک دانلود سرور میسازید که حجمش 2 kb  هست که اگه این رو برای هر کس بفرستید فایل اصلی سرور روی آن سیستم دانلود شده و اجرا میشود (فایل سرور اصلی رو باید قبلاً آپلود کرده باشید)...

 

                                برای دانلود کلیک کن


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

شنبه 86 بهمن 20  7:44 صبح
این هم برنامه ای که هم پسورد یاهو را تغییر میدهد و هم ایدی را به کلی از یاهو پاک میکند .(کاری از گروه آشیانه)

                         www.sorosh-hacker.blogfa.com

                                برای دانلود کلیک کن

ba  tashakor  az  bax  ashiyane


 
<      1   2   3   4      >
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   12 بازدید
دیروز:   54  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com