سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مردم به هلاکت می رسند؛ زیرا نمی پرسند . [امام صادق علیه السلام ـ به حمران بن اعین هنگامی که چیزی پرسید ـ]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

برای اینکار ابتدا به این نکته توجه داشته باشید از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست در نتیجه شما تنها میتوانید از این روش برای ارسال پیام به دوستانی که ایرانسل دارند استفاده کنید.

اما نحوه کار:
کافی است کد زیر را داخل گوشی وارد نمایید و سپس کلید سبز (Call) را بزنید:

09351234567#*150*

دقت کنید به جای شماره 09351234567 که به عنوان مثال وارد شده است ،  شماره ای که قصد دارید SMS به آن ارسال شود را وارد کنید.
پس از فشردن کلید سبز ، پس از چند ثانیه عبارت زیر برای شما نمایان خواهد شد که نشانه موفقیت آمیز بودن عملیات است:

(Darkhaste Tamas be in shomare ersal shod (in service rayegan ast

و پیام کوتاهی با محتوای زیر برای دوست شما ارسال خواهد شد:

Lotfan Ba Man Tamas Begirid
(شماره ارسال کننده پیغام) : From

 


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 بهمن 19  10:13 صبح

بلال
برنامه اذان گوی بلال به صورت رایگان از سوی بنیاد علوم و معارف اسلامی برای گوشی های تلفن همراه عرضه شده است و برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای استفاده عموم مردم به نمایش گذاشته شد. این برنامه ی فارسی قابلیت های فوق العاده ای دارد که در زیر به معرفی چندی از این قابلیت ها میپردازیم.

قابلیت های برنامه :
- پخش اذان به صورت اتوماتیک
- قابلیت هشدار برای بیداری قبل از اذان و یا طلوع آفتاب
- قابلیت پخش 2 نوع اذان
- امکان نمایش اوقات شرعی بیش از 30 شهر از کشورمان در صفحه نمایش
- قابلیت تنظیم برای اکثر شهر ها

دانلود فایل زیپ شده با حجم 883 کیلوبایت

پسوورد :


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

کرمک جدیدی که دستگاه شما رو ری استارت میکنه


به تازگی وورم(کرمک) جدیدی وارد اینترنت شده که ناگهان کامپیوتر شما رو ری استارت میکنه و تمام فایلهای ذخیره نشده شما رو به باد فنا میده برای حل این مشکل دو راه دارین اگر از آنتی ویروس نورتون استفاده می کنین لازمه با راست کلیک بر روی my computerدر سربرگ automatic updatesاین گزینه رو غیر فعال کرده و نورتن رو به کار بیندازین. راه دوم که آسونتره اینه که  آخرین ورژن برنامهAntiVir رو که هیچ نیازی به نصب کردن نداره رو بگیرین و سه سوت با اسکن کردن از شر این وورم(کرمک) خلاص شین.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

پنج شنبه 86 بهمن 18  9:12 عصر

چند نکته در مورد استفاده از ماوس


استفاده از ماوس تقریبا به بخشی جدانشدنی و معمول در کار با کامپیوتر تبدیل شده است. در بسیاری از موارد باعث بروز مشکلاتی در مچ دست می شود . توجه به نکات زیر در کاهش مشکلات بوجود آمده در اثر بکارگیری بیش از حد ماوس موثر می باشند :

1- استفاده از ماوس نوری: استفاده از ماوسهای قدیمی که با گوی کار میکنند را فراموش کنید. ماوسهای نوری از حساسیت بیشتری برخورداند و به همین دلیل کار با آنها به نسبت ماوسهای قدیمی نیاز به فشار کمتر دست و حرکت کمتر مچ دارد. با کمی تنظیم و انتخاب یک ماوس اپیتک میتواند حرکت مچ دست را خود را کمتر و مدت بیشتری از ماوس بدون احساس خستگی استفاده کنید.

2- ماوس پد طبی : باور کنید من نیز آنها را چندان جدی نمی گرفتم اما واقعا موثر هستند.ماوس پد های طبی دارای یک بالشتک در پایین پد هستند که مچ دست بر روی آن قرار میگیرد.مهمترین عامل درد مچ در کار با ماوس حالت شکسته و زاویه مچ دست است.که در بلند مدت حتی می تواند باعث دردهای مزمن و ماندگار در مچ دست شود اما در ماوس پدهای طبی مچ دست در وضعیت بهتری قرار میگرد و تقریبا ساعد و کف حالت افقی و بدون شکستی دارند که این مسئله در سلامتی مفاصل و خستگی کمتر مچ دست نقش مهمی دارد.ماوس پدهای طبی قیمت بالایی ندارند و در بازار ایران نیز میتوانید مدلهای خوبی از اینگونه پدها را کمتر از یک هزار تومان تهیه کنید .

3- ورزش : در مورد بسیاری از ما کار با ماوس و کیبورد و یا احتمالا نوشتن تنها کارهایی هستند که با مچ دست خویش در طول روز انجام می دهیم. این در دراز مدت باعث ضعیف شدن مچ دست میشود به طوریکه کمی فشار بیشتر میتواند باعث درد مچ دست شود. با وجودی که من نکات اشاره شده در بالا را انجام دادم و درد مچ و خستگی حاصل از کار با ماوس به حداقل رسید اما همچنان در شرایطی که فشار بیشتری به مچ دستم می آمد دردهایی چندین ساعته را در مچ دستم حس میکردم. شیوه ساده ای که من بکار گرفتم ورزش و استفاده از نرمشهایی که بود که مچ دست در آن بکار گرفته میشود.شیوه ای که به به شکل موثری از آن جواب گرفتن استفاده از وزنه و نوعی حرکت خاص با مچ دست بود که تنها در در ده روز دردهای مچ دستم به شکل قابل محسوسی کاهش یافت.

4- اسکرول: تا کنون فکر کرده اید که چه مدت از زمانی را که با ماوس کار میکنید صرف اسکرول صفحات میکنید؟ به خصوص اگر اهل کار با اینترنت و گردش در وب باشید قطعا مدتی را صرف اسکرول صفحات وب سایتها می کنید.اسکرول با حرکت ماوس باعث تغییر زاویه مچ دست و یا حرکت دست می شود.استفاده از ماوسهایی که دکمه اسکرول را وسط کلیدهایشان دارند می توانند نیاز به حرکت دست دست و مچ را کاهش دهند و طبیعی است که کاری که تنها با حرکت یک انگشت انجام می شود را با مچ دست و یا ساعد انجام نمی دهند.

در نهایت و چنانکه از مطالب بالا مشخص است کمی دقت در انتخاب و خرید ماوس و ماوس پد میتواند سلامتی بیشتر و خستگی کمتری را برای شما به ارمغان بیاورد و البته نباید فراموش کنیم که مچ دستهای ما فقط برای کار با ماوس و کیبورد نیست و برای اینکار نیز ساخته نشده است پس باید سعی کرد به تناسب با نرمشهای خاص آنها را در وضعیت مناسبی نگه داریم.


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

پنج شنبه 86 بهمن 18  9:11 عصر

--:::::نصب ویندوز ایکس پی در ? دقیقه:::::--

قضیه از این قراره که شما به کمک CD Writer و نرم افزار Nero Burning Rom یک فایل بک آپ از تمام فایلهای ویندوز با پسوند exe می سازید به نحوی که بعدا میتوانید به سرعت با اجرای فایل exe ویندوزی آماده کار خلق نمایید.
اسم این ویندوز ساختگی رو میزارم ویندوز ساحر

و اما نحوه انجام کار:..

?. قبل از هر چیز باید یک ویندوز مرتب بهمراه تمامی نرم افزارهای مفید تهیه کنید (نرم افزارهای اضافی رو رفع نصب کنید و اونهایی رو هم که ندارین نصب کنید، همه درایورها رو نصب کنین، با ضد ویروس بروز شده سیستم رو چک کنید و خلاصه یک حالی به سیستم بدین)

نکته1: ویندوز شما بایستی روی درایو C نصب شده باشد و برنامه های همراهش هم روی همین درایو نصب شده باشند (در غیر اینصورت کار خیلی پیچیده میشه)

2. همه فایلها و شاخه های ریشه اصلی درایو C رو از حالت مخفی خارج کنید

نکته2: اگر دو ویندوز بر روی سیستم دارید بهتر است بقیه عملیات را از روی ویندوزی که بر روی C نصب نشده دنبال کنید (من خودم از یک ویندوز کمکی برای ادامه کار استفاده کردم و در مورد لزوم استفاده از اون هم مطمئن نیستم، اگه کسی بدون ویندوز کمکی موفق شد به من هم خبر بده)

3. نرم افزار Nero Burning Rom را اجرا کنید

4. از منوی file گزینه Burn HD Backup... رو انتخاب کنید

5. حالا پارتیشن 1 و یا همون درایو C رو به عنوان نشانی مبدا انتخاب کنید

6. در صفحه بعدی دکمه Write را بزنید تا سی دی ویندوز ساحر خلق شود



و اما نحوه استفاده از سی دی ویندوز ساحر:

1: درایو C را فرمت کنید

2: در خط فرمان DOS فایل nrestore.exe رو از سی دی ویندوز ساحر اجرا کنید

3. زبان دلخواه را انتخاب کنید

4. مقصد کپی را درایو C قرار دهید (در غیر اینصورت ویندوز ساحر کار نخواهد کرد)

5. و در آخر Restart

نکته 3: ویندوز ساحری که شما ساخته اید، در دیگر کامپیوترها نیز قابل استفاده است با این قید که در آنها بایستی سخت افزارهای جدید شناسایی و نصب شوند که این کار حدود 5 الی 10 دقیقه زمان میبره


 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

پنج شنبه 86 بهمن 18  9:10 عصر
CFosSpeed :  این برنامه سرعت اینترنت شما را خیلی زیاد میکند من خودم هم از این برنامه استفاده میکنم و خیلی راضی هستم من جدیدترین ورژن این برنامه را برایتان گذاشتم

من همه برنامه های افزایش دهنده سرعت اینترنت را امتحان کردم ولی هیچ کدوم مثل این برنامه نبود

این برنامه دو نوع مختلف دارد یکی برای مودم های معمولی و یک نوع هم برای مودم های ADSL

این برنامه با ویندوز Vista سازگاری دارد یعنی میتوانید این برنامه را علاوه بر ویندوز های قدیمی

 در ویندوزVista هم نصب کنید

برای رفتن به سایت اصلی سازنده این برنامه و دانلود آن بر روی ورود به سایت در زیر کلیک کنید

                               ورود به سایت اصلی این برنامه 



 

نوشته شده توسط:   بهزاد  

لگین کردن همزمان با چندین آیدی بدون نرم افزار

در این ترفند شما میتوانید بدون استفاده از هیچ نرم افزاری به طور همزمان چندین Yahoo Messenger را باز کرده و در هر کدام با یک ID متفاوت وارد شوید. (این ترفند برای تمام نسخه ها و آخرین نسخه که 9 میباشد جواب میدهد)

1 - از منوی Start پنجره ی Run را باز کرده و regedit را تایپ کنید
2 - در پنجره باز شده از سمت چپ به قسمت زیر بروید:

HKEY_CURRENT_ USER ——–> Software —>yahoo —–>pager—->Test

3 - در سمت راست در جای خالی right click کرده و new Dword value را انتخاب کنید
4 - و نام آن را Plural بگذارید
5 - روی آن Double click کرده و مقدار 1 را بدهید و Decimal را انتخاب کرده Ok کنید و از Registry Editor خارج شوید

کار با موفقیت انجام شد و حال میتوانید یک یاهو مسنجر را باز کرده و با یکی از ID های خودتان وارد شوید و بعد یاهو مسنجر دیگری باز کنید و با ID دیگری وارد شید.

توجه : قبل از login کردن یاهو مسنجر دیگری را باز نکنید


 
<      1   2      
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   13 بازدید
دیروز:   54  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com