سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به وبلاگ دانش خوش آمدید
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   بهزاد  

جمعه 86 شهریور 9  2:13 عصر

  نجات فایل‌های پاک شده در هاردها 

مشکل: شما اطلاعات و فایل‌های مهمی را از هاردتان پاک کرده‌اید اما تازه وقتی متوجه این عمل شدید که Recycle Bin را نیز خالی کرده‌اید. می‌توانید فایل‌های پاک شده را دوباره بازسازی کنید. چرا که دستور پاکسازی صرفا گزینه‌ها را در FAT به عنوان پاک شده معرفی می‌کند اما در حالت  فیزیکی هنوز در هارد می‌باشند. برنامه‌های نجات دهنده، از این حالت استفاده کرده و بدینوسیله می‌توانند فایل‌های پاک شده را بازسازی کنند مگر اینکه شما فایل‌های دیگری را جایگزین آنها کرده باشید. نرم‌‌افزار نامبرده شده در بالا، از سیستم‌های FAT12/16/32 و همچنین NTFS پشتیبانی کرده و نه تنها فایل‌های پاک شده از هارد بلکه از دوربین‌های دیجیتال، USB-Stickها و کارت‌های حافظه را نیز بازسازی می‌کند.

 

راه حل: تنها با کمی شانس توسط نرم‌افزارهای نجاتی مانند: PC Inspector File Recovery در آدرس:  http://www.pcwelt.de/downloads/datenschutz/datensicherheit/53377/index.html

1- بازسازی فایل‌های پاک شده
2- پیدا کردن فایل‌های گم شده
3- پیدا کردن درایو گم شده

برای مشکل مطرح شده در این مقاله باید از گزینه شماره یک استفاده کنید. پس از انتخاب باید مشخص کنید که قصد جستجو در یک درایو منطقی را دارید و یا یک درایو فیزیکی. پس از اتمام جستجو نرم‌افزار در پوشه‌ای جداگانه فایل‌های پاکسازی شده را به نمایش می‌گذارد. در پوشه‌ باز شده آن دسته از زیر پوشه‌ها و یا فایل‌هایی که می‌خواهید بازسازی شوند را انتخاب کنید. سپس برای ثبت کردن بر روی آیکون diskette کلیک کنید و سپس دایرکتوری را که می‌خواهید فایل‌های بازسازی شده در آنجا ذخیره شوند وارد کنید.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 اردیبهشت 29
امروز:   48 بازدید
دیروز:   22  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
به وبلاگ دانش خوش آمدید
مدیر وبلاگ : بهزاد[654]
نویسندگان وبلاگ :
مینا (@)[4]

میترا (@)[6]


لوگوی خودم
به وبلاگ دانش خوش آمدید
اوقات شرعی
حضور و غیاب
لینک دوستان
آوای آشنا
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com